Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108052E odcinek Wincentów - ul. Długa w Chechle Pierwszym

Gmina Dobroń ogłasza przetarg

  • Adres: 95-082 Dobroń, 11 Listopada 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6772130
  • Data zamieszczenia: 2024-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroń
    11 Listopada 9
    95-082 Dobroń, woj. łódzkie
    tel. 43 6772130
    REGON: 730934625
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108052E odcinek Wincentów - ul. Długa w Chechle Pierwszym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji drogowej - zadanie pod nazwą: „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108052E odcinek Wincentów - ul. Długa w Chechle Pierwszym” - są roboty drogowe w obrębie drogi gminnej nr 108052E, działki drogowe 96/2, 125, 22/6, 23, 155 obręb 0002 Chechło Pierwsze oraz 96/2, 187, 327/3 obręb 0006 Dobroń Poduchowny, stanowiące drogę o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,5 ÷ 5,0 m. Po obu stronach drogi występują pobocza z tłucznia drogowego o zmiennej szerokości 0,7 ÷ 1,0 m, odwodnienie drogi poprzez przydrożne rowy odwadniające, które nie są przewidziane do przebudowy, a jedynie do przeprowadzenia prac konserwacyjnych. 2. Zakres projektowy zgodnie ze zgłoszeniami robót i przedmiarem obejmującym: wytyczenie drogi w terenie na odcinku 1830 m;  wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne;  wykonanie koryta pod poszerzenie jezdni utwardzenie kruszywem i zastabilizowanie masą bitumiczną;  frezowanie nawierzchni;  mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy;  regulacja skrzynek zasuw wodociągowych i wpustów;  wykonanie wyrównania nawierzchni poprzez ułożenie mechanicznie warstwy podkładowej z mieszanki mineralno- bitumicznej w ilości 100 kg/m2;  wykonanie warstwy nawierzchniowej z mieszanek mineralno- bitumicznych, grysowych warstwa ścieralna asfaltowa szerokości 5,0 m na odcinku 1850 km grubość po zagęszczeniu 4 cm;  zasmarowanie krawędzi emulsja asfaltową; po stronie wschodniej wzdłuż drogi przebudowa chodnika z kostki brukowej betonowej długości 595 m i szerokości zmiennej od 1,2 do 1,4 m obejmująca: demontaż starej kostki brukowej wraz z obrzeżami i krawężnikiem, uzupełnienie podbudowy na całej powierzchni chodnika, ułożenie kostki betonowej gr. 6-8 cm; na odcinku 617 m budowa nowego chodnika o szerokości zmiennej 1,2 m do 1,4 m; po stronie zachodniej przebudowa zjazdów do nieruchomości, wymiana przepustów oraz wykonane utwardzenie z kruszywa drogowego;  wykonanie poboczy z tłucznia drogowego frakcji 0-31,5 mm, przy krawędzi asfaltowej na szerokość 70 cm grubość od zera do 7 cm;  odmulenie rowu przydrożnego na odcinku 2300 m.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:1) organizację placu budowy,2) sporządzenie uproszczonego projektu organizacji ruchu i oznakowania miejsc wykonywania prac remontowych,3) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego. 4) materiał, destrukt, rumusz asfaltowo bitumiczny uzyskany z frezowania i oczyszczania miejsc naprawy stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewieziony w miejsce przez niego wskazane, 5) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy z rozbiórek),6) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa,7) powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową,8) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót.4. W obowiązku Wykonawcy leży: 1) ustanowienie kierownika robót,2) zabezpieczenie terenu budowy przed wstępem nieuprawnionych osób trzecich,3) urządzenie i organizacja terenu budowy oraz koordynowanie robót,4) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, na którym są prowadzone roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP i p-poż. oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego,5) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem,6) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu wszystkich żądanych dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania robót,7) wykonywanie obowiązków zapewnienia bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawa i dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy realizowanych robót oraz p-poż,8) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów,9) zapewnienie w niezbędnej ilości potencjału ludzkiego oraz potrzebnych maszyn i urządzeń sprawnych technicznie i dopuszczonych do użytkowania w budownictwie według potrzeb zgodnie z zakresem umowy,10) utrzymanie terenu budowy i terenu przyległego do terenu budowy, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym,11) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane oraz udostępnianie im informacji wymaganych tą ustawą,12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczeń lub uszkodzeń,13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy wykonanych robót, ich części, obiektów budowlanych sąsiadujących lub znajdujących się na terenie przyległym do terenu budowy, bądź jakichkolwiek maszyn czy urządzeń - naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu poprzedniego,14) wykonywanie robót z nowych materiałów przez siebie zakupionych,15) używanie do realizacji robót materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa, w tym zgodnie z przepisem art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz U. z 2023 poz. 682 ze zm.). W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, odpowiedzialność z tytułu ich niewłaściwej jakości przechodzi na Wykonawcę, jeżeli nie wniósł zastrzeżeń co do ich jakości w chwili ich protokolarnego przekazania przez Zamawiającego,16) przedstawianie osobie wskazanej przez Zamawiającego, na każde jego żądanie, przed wbudowaniem materiałów odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość i dopuszczenie do stosowania tj.: w szczególności: certyfikatów „na znak bezpieczeństwa”, certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia. Przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za niewłaściwą jakość materiałów i nienależyte wykonanie robót,17) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót,18) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane,19) wyznaczenie do kierowania robotami i wykonywania przedmiotu umowy osób wskazanych w ofercie; zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SWZ,20) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,21) dostarczenie niezbędnych dokumentów, potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: wyników pomiarów oraz protokołów badań, sprawozdań dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy,22) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót prowadzonych w pasie drogowym winno zapewniać bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i osobom wykonującym roboty oraz zapewnić płynność ruchu drogowego,23) uzyskanie we własnym zakresie przez Wykonawcę (w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa) wszelkich innych decyzji i uzgodnień, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach