Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ODCINKA DRÓG POMIĘDZY UL. PLATANOWĄ A OS. E. PLATER 12E W GUBINIE

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66620 Gubin, ul. Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145 , fax. 684 558 102
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    ul. Piastowska 24
    66620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 684 558 102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ODCINKA DRÓG POMIĘDZY UL. PLATANOWĄ A OS. E. PLATER 12E W GUBINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka dróg pomiędzy ul. Platanową a os. E. Plater 12E. Zamówienie obejmuje:  przebudowę dróg wewnętrznych – osiedlowych z kostki brukowej betonowej typu behaton 8cm,  przebudowę nawierzchni parkingów i miejsc postoju z kostki brukowej betonowej typu behaton 8cm  przebudowę nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej typu Holland 8cm  wykonanie wpustów ulicznych  przestawienie istniejącego słupa oświetleniowego UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu (PTOR) na czas prowadzenia prac, celem umożliwienia dojazdu pojazdom uprzywilejowanym. W PTOR należy uwzględnić tymczasowe miejsca postojowe dla mieszkańców oraz wskazać drogę dojazdową do nich. PARAMETRY ULICY:  kategoria ruchu: KKR1  obciążenie 100kN/oś  szerokość jezdni dróg wewnętrznych 5,00-6,00m  długość odcinka drogi wewnętrznej: 160,35m (odcinek I), 126,15m (odcinek II), 60,50m (odcinek III)  wymiary placu manewrowego – 8,00x31,50m  szerokość/długość miejsc postojowych – 2,50mx5,00m  ilość miejsc postojowych – 20 szt.  powierzchnia dróg wewnętrznych osiedlowych – 2191,00m2  powierzchnia opasek utwardzonych – 193,50m2  powierzchnia chodników – 769,50m2  powierzchnia parkingu – 250,00m2  powierzchnia wjazdów – 105,00m2  powierzchnia poboczy gruntowych – 282,00m2  powierzchnia terenów zielonych – 1359,50m2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu i uzgodnić go z Zarządcą drogi oraz uzyskać zatwierdzenie organu zarządzającego ruchem drogowym na drogach gminnych i powiatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: kosztorys ofertowy (nie podlega badaniu ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach