Przetargi.pl
Przebudowa, odbudowa mienia Gminy Mrocza uszkodzonego w wyniku nawałnicy z 11/12 sierpnia 2017 roku

Gmina Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89-115 Mrocza, Plac 1 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
    Plac 1 Maja 20
    89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
    REGON: 92350889000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, odbudowa mienia Gminy Mrocza uszkodzonego w wyniku nawałnicy z 11/12 sierpnia 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: przebudowy, odbudowy mienia Gminy Mrocza uszkodzonego w wyniku nawałnicy z 11/12 sierpnia 2017 roku Część I: Remont mostu w Koziej Górze Krajeńskiej, nr JNI 01026808 w ciągu drogi gminnej nr 090157C, km 0+370 W ramach zadania planowana jest rozbiórka uszkodzonych elementów wyposażenia i rozbiórka uszkodzonych elementów konstrukcyjnych istniejącego obiektu oraz planowane jest oczyszczenie ręczne, mechaniczne oraz strumieniowo-ścierne elementów obiektu. Po oczyszczeniu elementów przęsła oraz odkuciu luźnych fragmentów betonu, ujawnione ubytki w płycie pomostowej zostaną uzupełnione zaprawami typu PCC (boczne i dolne powierzchnie – zaprawy PCC II, górne powierzchnie – zaprawy PCC I odporne na oddziaływania dynamiczne). Na bocznych powierzchniach płyty pomostowej wykonane zostaną zabezpieczenia antykorozyjne powierzchni betonowych. Powierzchnia jezdni na przęśle, po jej wyrównaniu i przygotowaniu, zostanie pokryta izolacjo-nawierzchnią na bazie elastycznych żywic epoksydowo-poliuretanowych o grubości minimum 6 mm. Balustrady na obiekcie zostaną rozebrane, a w ich miejsce zostaną wykonane nowe balustrady z płaskowników, mocowane do bocznej powierzchni dźwigarów za pośrednictwem kątowników nierównoramiennych L150x100x10. Na elementach balustradach stalowych wykonane zostaną powłoki antykorozyjne. Przyczółki obiektu zostaną oczyszczone ręcznie, ubytki w ścianach korpusów zostaną uzupełnione. Podmycia korpusów podpór po obu stronach obiektu zostaną zlikwidowane przez uzupełnienie ubytków betonem w deskowaniu. Parametry techniczno-geometryczne obiektu mostowego po wykonaniu robót: Numer obiektu - JNI 01026808; Ilość przęseł - 1 szt.; Rozpiętości teoretyczne przęseł - 3,95 m; Długość całkowita obiektu - 5,95 m; Szerokość całkowita obiektu - 5,50 m; Schemat statyczny - belka wolnopodparta; Konstrukcja nośna przęsła - dźwigary stalowe (4x C260) + płyta żelbetowa; Rodzaj nawierzchni jezdni - z żywic epoksydowo-poliuretanowych; Światło poziome ~3,35 m; Światło pionowe ~1,20 m; Przeszkoda - ciek wodny - rzeka Rokitka; Kąt skrzyżowania z przeszkodą ~90,00°. Nie przewiduje się naruszania konstrukcji jezdni oraz prowadzenia robót związanych z przebudową nawierzchni na dojazdach. Przewidziane jest jedynie wypełnienie szczelin dylatacyjnych na obu końcach przęsła mostu bitumiczną masą zalewową. Na dojazdach zostaną zamontowane drogowe bariery ochronne N2 W3 B. Koryto cieku pod obiektem zostanie oczyszczone. Po obu stronach mostu zostaną wykonane naprawy uszkodzonych umocnień skarp cieku poprzez wykonanie palisad z kołków drewnianych u podnóża skarp i ułożenie płyt ażurowych na skarpach. Część II: Remont mostu w Orzelskim Młynie, nr JNI 01026811 w ciągu drogi gminnej nr 090115C, km 2+220 W ramach zadania planowana jest rozbiórka uszkodzonych elementów wyposażenia i rozbiórka uszkodzonych elementów konstrukcyjnych istniejącego obiektu oraz planowane jest oczyszczenie ręczne, mechaniczne oraz strumieniowo-ścierne elementów obiektu. Po oczyszczeniu elementów przęsła oraz odkuciu luźnych fragmentów betonu, ujawnione ubytki w płycie pomostowej zostaną uzupełnione zaprawami typu PCC (boczne i dolne powierzchnie – zaprawy PCC II, górne powierzchnie – zaprawy PCC I odporne na oddziaływania dynamiczne). Na bocznych powierzchniach płyty pomostowej wykonane zostaną zabezpieczenia antykorozyjne powierzchni betonowych. Powierzchnia jezdni na przęśle, po jej wyrównaniu i przygotowaniu, zostanie pokryta izolacjo-nawierzchnią na bazie elastycznych żywic epoksydowo-poliuretanowych o grubości minimum 6 mm. Balustrady na obiekcie zostaną rozebrane, a w ich miejsce zostaną wykonane nowe balustrady z płaskowników. Na elementach stalowych balustrad wykonane zostaną powłoki antykorozyjne. Stalowe elementy pod obiektem (pozostałości po starym obiekcie: szyny, dwuteowniki) zostaną oczyszczone oraz zabezpieczone antykorozyjnie. Przyczółki obiektu zostaną oczyszczone ręcznie, ubytki zaprawy w spoinach muru kamiennego zostaną uzupełnione. Podmycia korpusów podpór po obu stronach obiektu zostaną zlikwidowane przez uzupełnienie ubytków betonem w deskowaniu. Parametry techniczno-geometryczne obiektu mostowego po wykonaniu robót: Numer obiektu - JNI 01026811; Ilość przęseł - 1 szt.; Rozpiętości teoretyczne przęseł - 4,35 m; Długość całkowita obiektu - 5,00 m; Szerokość całkowita obiektu - 4,52 m; Schemat statyczny - belka wolnopodparta; Konstrukcja nośna przęsła - płyta żelbetowa; Rodzaj nawierzchni jezdni - z żywic epoksydowo-poliuretanowych; Światło poziome ~3,68 m; Światło pionowe ~1,20 m; Przeszkoda - ciek wodny - rzeka Orla; Kąt skrzyżowania z przeszkodą ~90,00°. Żelbetowe płyty (najazdowe) na bezpośrednich dojazdach zostaną oczyszczone, luźne fragmenty zostaną odkute, a ubytki uzupełnione zaprawami PCC I odpornymi na oddziaływania dynamiczne. Po wyrównaniu oraz przygotowaniu powierzchnie płyt żelbetowych zostaną pokryte izolacjo-nawierzchnią na bazie żywic epoksydowo-poliuretanowych o minimalnej grubości 6 mm. Nawierzchnie dojazdów z prefabrykowanych elementów betonowych typu trylinka zostaną poddane oczyszczeniu i regulacji wysokościowej. Na dojazdach zostaną zamontowane drogowe bariery ochronne N2 W3 B. Koryto cieku pod obiektem zostanie oczyszczone. Po stronie górnej wody wykonane zostaną naprawy uszkodzonych umocnień skarp cieku poprzez wykonanie palisad z kołków drewnianych u podnóża skarp i ułożenie płyt ażurowych na skarpach. Część III: Remont rowów melioracyjnych będących własnością Gminy Mrocza, nr R-R12, R-R25, R-R26, R-R26a wraz z przepustem w drodze gminnej nr 090170C, km 0+535 1) Rów nr R-R12 o długości 2500 m. Zadanie obejmuje: - usunięcie powalonych drzew i krzewów porastających dno oraz brzegi rowu; - wykoszenie roślin z dna oraz brzegów rowu; - usunięcie roślin pływających i korzeniących się w dnie rowu; - udrożnienie rowu przez usunięcie zatorów utrudniających swobodny przepływ wód; - rozbiórka tam bobrowych oraz zasypywanie nor bobrów lub nor innych zwierząt; - usunięcie namułów; - plantowanie skarp i dna rowu. Przepust w drodze gminnej 090170C, km 0+535 na granicy działek ewidencyjnych 372 i 382. W miejscu kolizji rowu R-R12 z w/w drogą gminną, na granicy działek ewidencyjnych nr 372 i 382, zaplanowano przebudowę istniejącego przepustu rurowego φ 600mm długości ca 16,0 mb na przepust o świetle zapewniającym swobodne przepuszczenie wód wezbraniowych. Ustalono, że nowy przepust zostanie wykonany z rury karbowanej do przepustów φ 800mm o długości 16,0 mb. Wlot jak i wylot przepustu będzie miał zamontowaną ścianę czołową do przepustów z betonu wraz z okładziną kamienną, posadowioną na fundamencie betonowym. Konstrukcję przepustu należy posadowić na warstwie ubitej podsypki piaskożwirowej o grubości 250 mmm oraz ławie z betonu o grubości 150 mmm. Podłoże w sąsiedztwie samej konstrukcji powinno być wyprofilowane w kształcie litery V. Dno wykopu musi mieć nadany odpowiedni spadek podłużny (~1,2%) zgodny z kierunkiem spływu wody. Konstrukcja przepustu przedstawiona została w załączonym przekroju. Zakres szczegółowy prac został określony w załączonym przedmiarze robót. 2) Rów nr R-R25 o długości 180 m. Zadanie obejmuje: - usunięcie powalonych drzew i krzewów porastających dno oraz brzegi rowu; - wykoszenie roślin z dna oraz brzegów rowu; - usunięcie roślin pływających i korzeniących się w dnie rowu; - udrożnienie rowu przez usunięcie zatorów utrudniających swobodny przepływ wód; - usunięcie namułów; - plantowanie skarp i dna rowu. Zakres szczegółowy prac został określony w załączonym przedmiarze robót. 3) Rów nr R-R26 o długości 400 m. Zadanie obejmuje: - usunięcie powalonych drzew i krzewów porastających dno oraz brzegi rowu; - wykoszenie roślin z dna oraz brzegów rowu; - usunięcie roślin pływających i korzeniących się w dnie rowu; - udrożnienie rowu przez usunięcie zatorów utrudniających swobodny przepływ wód; - rozbiórka tam bobrowych oraz zasypywanie nor bobrów lub nor innych zwierząt; - usunięcie namułów; - plantowanie skarp i dna rowu. Zakres szczegółowy prac został określony w załączonym przedmiarze robót. 4) Rów nr R-R26a o długości 550 m. Zadanie obejmuje: - usunięcie powalonych drzew i krzewów porastających dno oraz brzegi rowu; - wykoszenie roślin z dna oraz brzegów rowu; - usunięcie roślin pływających i korzeniących się w dnie rowu; - udrożnienie rowu przez usunięcie zatorów utrudniających swobodny przepływ wód; - rozbiórka tam bobrowych oraz zasypywanie nor bobrów lub nor innych zwierząt; - usunięcie namułów; - plantowanie skarp i dna rowu. Zakres szczegółowy prac został określony w załączonym przedmiarze robót. Uwagi dotyczące wykonawstwa robót: - Przed wejściem na teren budowy należy zawiadomić właścicieli przyległych działek wg załączonego zastawienia o zamiarze wejścia na grunt oraz uzgodnić termin wykonawstwa w celu ewentualnego uporządkowania terenu robót, - Przed rozpoczęciem prac należy wykonać wyniesienie geodezyjne trasy rowu oraz wyznaczyć w terenie oś rowu i przepustu, - Roboty ziemne należy rozpocząć od zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej (humusu), którą należy spryzmować w niedalekiej odległości, aby na końcu wykorzystać do humusowania skarp, - Wszelkie roboty budowlano-montażowe, związane z realizacją zadania należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, normami i wymogami technicznymi oraz przepisami prawa budowlanego i wodnego, pod nadzorem osoby uprawnionej w zakresie budownictwa wodno-melioracyjnego. Część IV: Przebudowa drogi gminnej nr G090724C w ciągu ulicy Rzecznej, na odcinku od km 0+000 do km 0+246, od km 0+246 do km 0+253,od km 0+253 do km 0+473 Niniejsze opracowanie stanowi projekt przebudowy ulicy Rzecznej w Mroczy z o nawierzchni gruntowej na z kostki betonowo-brukowej, kategorii gminnej. Celem niniejszej inwestycji jest poprawa komfortu ruchu pojazdów mechanicznych i pieszych. Podstawowe parametry: Kategoria ruchu: poniżej KR1 (mniej niż 0,03 mln pojazdów 10 t na oś w okresie 20 lat na pas obliczniowy). Klasa drogi: D. Prędkość projektowa: 30 km/h. Most 0+246-0+253 szerokość jezdni 7,0 m. Chodnik prawostronny szerokości od 1,2 do 2,0 m z wyłączeniem obiektu mostowego – linia pozioma oddzielająca pieszych. Przejście dla pieszych przy skrzyżowaniu z drogą powiatową. Kategoria ulicy: gminna, szerokość jezdni 5,0 m. Długość: 0+000-0+246 = 246 mb przebudowa ulicy; 0+246-0+253 = 7 mb remont mostu; 0+253-0+473 = 220 mb przebudowa ulicy; RAZEM - 473 mb. Konstrukcję jezdni zaprojektowano jak dla konstrukcji ulicy klasy L, D w strefie zamieszkania pogrubiając podbudowę z uwagi na warunki gruntowe. Podłoże pod konstrukcję ulicy i chodników – kategoria nośności G1/G2/G3. Trasa w planie – bez łuków poziomych – na obiekcie mostowym załamanie trasy. Trasa w przekroju poprzecznym – spadek daszkowy – 2% na odcinku: 0+000-0+200 i 0+428-0+473 oraz jednostronny 0+220-0+246 i 0+253-0+410. Przekrój podłużny trasy – zgodny z profilem istniejącym: - początek zakresu – obiekt mostowy – spadek do mostu, - obiekt mostowy – km: 0+428 - spadek do mostu, - km: 0+428 – droga powiatowa, koniec zakresu - spadek do drogi powiatowej. Odwodnienie - zorganizowane na odcinku 0+000-0+246 do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez projektowane 4 wpusty uliczne. Niezorganizowane na odcinku 0+253-0+473 na pobocze ulicy. Urządzenia techniczne drogi – nie występują. Zjazdy – indywidualne jak na PZT. Obiekty inżynierskie – występuje – most w km: 0+246-0+253 – zakres robót remontowych na obiekcie opisano w Przedmiarze Robót (PR) sporządzonego przez firmę PROPONTIS Poznań na podstawie przeglądu dokonanego 11.06.2015r. Roboty ziemne - występują jako tylko wykopy pod koryto jezdni oraz wykopy pod chodnik. Infrastruktura nie związana z drogą - występuje. Uzgodnienia z ich właścicielami załączono. Z uwagi na istniejące kable energetyczne należy szczególną uwagę zwrócić przy robotach rozładunkowo-załadunkowych i wykonywać je w odległości minimum 30 m od linii (ładowarki, wywrotki). Projektuje się nowe oznakowanie zarówno pionowe jak i poziome jak w projekcie stałej organizacji ruchu, która stanowi integralną część niniejszej dokumentacji. Zadanie - „Przebudowa drogi gminnej nr G090724C w ciągu ulicy Rzecznej ...” - zawiera w sobie również Remont mostu drogowego nr JNI 01026805 przez rzekę Rokitka w ciągu w/w drogi gminnej, na który to remont został sporządzony odrębny projekt, załączony do zamówienia. Po zakończeniu remontu mostu należy dokonać badania jego nośności w celu opracowania i wykonania stałej organizacji ruchu na przebudowywanej drodze i w jej obrębie. Wartość realizacji zadania należy podać w kwocie łącznej obejmującej przebudowę drogi i remont mostu w ciągu drogi. W ramach planowanego remontu mostu projektuje się wykonać następujące roboty: - zdemontować istniejące balustrady stalowe; - skuć górną powierzchnię istniejącej płyty przęsła do rzędnych, jak na rysunku; - obciąć skrajny fragment płyty przęsła pod projektowanyym chodnikiem (od strony górnego biegu rzeki), dostosowując kształt płyty do łuku drogi; - nawiercić otwory w płycie przęsła i osadzić kotwy; - zazbroić górną powierzchnię płyty przęsła oraz poszerzyć płytę pod kapę gzymsową od stromy dolnego biegu rzeki; - zabetonować warstwę nadbetonu na płycie przęsła łącznie z lokalnym poszerzeniem pod klapę gzymsową z betonu B-30 (C25/30); - zamontować kotwy talerzowe i wykonać izolację termozgrzewalną na płycie przęsła; - zamontować krawężniki kamienne na ławie z grysów otoczonych żywicą oraz drenaż podłużny w linii odwodnienia; - zazbroić i zabetonować kapy z betonu B-30 (C25/30); chodnikowa i gzymsowa wraz z fragmentami przejściowymi za końcem płyty; - ułożyć warstwy nawierzchni asfaltowej na obiekcie i dojazdach zgodnie z projektem drogowym; - wykonac nawierzchnię z żywic na kapach chodnikowej i gzymsowej; - wytworzyć i zamontować balustrady stalowe typu szczeblinowego; - wykonać krawężniki i chodniki na odcinkach od mostu do wykonanych już odcinków wg projektu drogowego; - naprawić i zabezpieczyć antykorozyjnie spód konstrukcji płyty przęsła; - naprawić ubytki betonu na ścianach przyczułków; - skarpy drogowe w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu zhumusować i obsiać trawą wg projektu drogowego; - wykonać zabezpieczenie powierzchni betonu gzymsu powłoką za zdolnością do przenoszenia zarysowań. Część V: Remont elewacji, dachu i jego elementów oraz wymiana uszkodzonych okien w budynku Szkoły Podstawowej w Mroczy Przedmiotem zamówienia jest naprawa attyk, elementów dachu i kominów w starej części budynku Szkoły Podstawowej w Mroczy. Naprawa kominów, obróbek blacharskich dachu i jego elementów oraz naprawa tynków zewnętrznych i elewacji w nowej części szkoły. Ponadto należy dokonać wymiany okien w nowszym budynku Szkoły Podstawowej w Mroczy od strony ul Piłsudskiego zgodnie z poniższą specyfikacją. Zakres prac określony został w załączonym obmiarze. Specyfikacja okien będących przedmiotem zadania: - powinny być wyposażone w podwójną szybę zespoloną 4/16/4 z „ciepłą„ ramką eliminującą mostki termiczne i kondensację pary wodnej, - współczynnik przenikania ciepła powinien wynosić U= 1.1 W (m² x K) - profil okienny - 5 - komorowy - powinny zachować podziały istniejących okien, - okucia obwiedniowe z mikrowentylacją - minimum dwie uszczelki, - kolor ram, skrzydeł, słupków – orzech – zewnątrz, od wewnątrz kolor biały, - ciśnieniowe nawiewniki, Oferowane okna muszą posiadać zewnętrzne walory estetyczne i funkcję użytkową oraz odpowiednią izolacyjność akustyczną, cieplną i powietrzną, niezbędną w pracy dydaktycznej. Zamontowanie stolarki na kotwy stalowe w murze. Okna rozwieralne oraz rozwieralno – uchylne (zgodnie przedstawionym rysunkiem)Uwaga: Wymiary okna są orientacyjne, przed dostawą i montażem Wykonawca OBOWIĄZKOWO musi wykonać pomiary, na podstawie których nastąpi realizacja zamówienia. Część VI: Przebudowa drogi gminnej nr G090151C relacji Kaźmierzewo – Orzelski Młyn na odcinku od km 0+500 do km 1+680 Celem niniejszej inwestycji jest poprawa warunków ruchu pojazdów w szczególności osobowych i rolniczych dojeżdżających od strony Matyldzina do siedzib ludzkich i pól uprawnych w miejscowości Kaźmierzewo. Istniejąca jezdnia jest nawierzchnią gruntową, nieulepszoną w stanie technicznym złym. Przedmiotowe opracowanie ma zapewnić przebudowę drogi z gruntowej, nieulepszonej na twardą ulepszoną – z betonu asfaltowego. Podstawowe parametry: Kategoria ruchu - poniżej KR1 - mniej niż 4 pojazdy o nacisku osi 10 t dziennie. Klasa drogi - D. Prędkość projektowa - 40 km/h. Szerokość jezdni - 3,5 m. Szerokość poboczy ziemnych - 1,5 m w tym 0,75 m utwardzonych. Długość odcinka - 1 680 mb. Konstrukcję jezdni zaprojektowano jak dla KR1 jednak z uwagi na faktycznie mniejsze natężenie ruchu (w perspektywie 20 lat) niż KR1 zmniejszono grubość warstw bitumicznych do 4 cm dla w-wy wiążącej i 3 cm ścieralnej. Podłoże – przyjęto wysadzinowe. Z uwagi, iż szerokość pasa drogowego nie jest wystarczająca aby wykonać rowy przydrożne co w wypadku gruntu wysadzinowego ma kluczowe znaczenie zdecydowano iż konstrukcja drogi musi zostać wyniesiona w oparciu o istniejącą niweletę tak aby zapewnić nowej konstrukcji tak wymaganą odporność na wysadziny (większa odległość spodu konstrukcji od poziomu wody gruntowej) jak i zapewnić w miarę sprawne odwodnienie korpusu drogowego. Istniejącą warstwę jezdną przed ułożeniem zasadniczej podbudowy należy wyrównać do spadków jak projektowana jezdnia starając się w jak najmniejszym stopniu ograniczyć jej naruszanie. Konstrukcja zjazdów i skrzyżowań Geometria, wymiary i lokalizacja jak PZT i na Zestawieniu Zbiorczym. Profil podłużny nie odzwierciedla wszystkich zjazdów z uwagi na dodatkowe konsultacje społeczne. W km: 0+000-0+260 należy wykonać koryto na całej szerokości projektowanej jezdni. Na odcinku 0+260-0+820 koryto występuje jedynie na szerokości 2,0 m jak na szkicu pomocniczym – następuje przesunięcie jezdni w stronę lewą. Pozostały odcinek bez koryta. Zaprojektowano spadek daszkowy - 2% na całym odcinku drogi za wyjątkiem łuku poziomego w km: 0+439-0+489 – spadek jednostronny 3%. Obustronne pobocze ziemne o szerokości 1,5 m w tym 0,75 m utwardzonych kruszywem naturalnym lub destruktem asfaltowym. Odwodnienie - powierzchniowe, niezorganizowane na całym odcinku. Rowów drogowych brak z uwagi na niewystarczającą szerokość pasa drogowego oraz cenne zadrzewienie - dęby Urządzenia techniczne drogi – nie występują. Obiekty inżynierskie – nie występują. Infrastruktura nie związana z drogą - występuje. Warunki prowadzenia robót w obrębie kolizji jak w uzgodnieniach branżowych. Elektroenergetyczna linia napowietrzna SN nie koliduje z przebudową drogi. Projekt stałej organizacji ruchu stanowi integralną część dokumentacji projektowej przebudowy drogi. Wpływ inwestycji na środowisko: Zgodnie z aktualnymi regulacjami prawnymi planowane roboty budowlane zgłoszono do oceny pod względem ich oddziaływania na środowisko i posiadają decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. W ramach tej decyzji aby zmniejszyć po przebudowie drogi prawdopodobieństwo kolizji pojazdów z wartościowym zadrzewieniem – dęby – należy na ich obwodzie założyć opaski odblaskowe na wysokości 1-2 m nad poziomem jezdni. Poza tym należy wziąć pod uwagę fakt, iż skrajnia pionowa po przebudowie drogi wynosi tylko 3,5 m oraz może wystąpić konieczność zastosowania dodatkowego sprzętu tak aby nie uszkodzić dębów podczas realizacji inwestycji. Należy uwzględnić to przy sporządzaniu kalkulacji - jakiekolwiek zabiegi przy dębach nie wchodzą w grę – zalecana lustracja. Projekt posiada specyfikację drzew przeznaczonych do wycinki. Część VII: Odbudowa i remont zniszczonej kotłowni centralnego ogrzewania (zalanie pomieszczeń kotłowni wraz z urządzeniami) Szkoły Podstawowej w Witosławiu gm. Mrocza powstałych wskutek wystąpienia nawałnicy z 11 na 12 sierpnia 2017 oraz towarzyszącymjej huraganowym wiatrom i nawalnym deszczom Kotłownia: Stan istniejący - budynek Szkoły Podstawowej w Witosławiu wyposażony jest w instalacje wodno-kanalizacyjną, ciepłą wodę uzyskiwaną z podgrzewacza oraz instalację centralnego ogrzewania pompową z kotłownią olejową. Niniejszy projekt obejmuje wykonanie kotłowni olejowej na potrzeby instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. Przedmiotowa kotłownia z magazynem oleju zlokalizowana w podpiwniczeniu budynku. Czynnik grzejny- woda o parametrach 70/50ºC. Kotłownia pracować będzie w dwóch układach grzewczych: - instalacji c.o., - instalacji c.w.u. Zakres prac instalacyjnych w kotłowni w Szkole Podstawowej w Witosławiu: 1) Prace demontażowe (- demontaż istniejącego kotła olejowego, - demontaż instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni wraz z armaturą, - demontaż instalacji wodociągowej oraz ciepłej wody użytkowej wraz z zasobnikiem i armaturą). 2) Instalacja centralnego ogrzewania (- montaż kotła olejowego 120kW wraz z oprzyrządowaniem i instalacją automatyki szt1 (materiał dostarczony przez inwestora), - montaż instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni rurociągi PP Dn 63 wraz z izolacją – 12m, - montaż instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni rurociągi PP Dn 50 wraz z izolacją – 65m, - montaż instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni rurociągi PP Dn 40 wraz z izolacją– 40m, - montaż rozdzielacza na instalacji centralnego ogrzewania szt 1, - montaż zaworów zwrotnych odcinających Dn 50 – szt 11, - montaż zaworów zwrotnych odcinających Dn 40 – szt 5, -montaż zaworów zwrotnych odcinających Dn 25 – szt 2, - montaż pomp obiegowych – szt 2 (materiał dostarczony przez inwestora), - montaż termometrów – 6 szt, - montaż manometrów – 6 szt, - montaż odpowietrzników – 12 szt, - montaż naczynia przeponowego Reflex – szt1 (materiał dostarczony przez inwestora). 3) Instalacja wodociągowa oraz ciepłej wody użytkowej (- montaż instalacji PP Dn 40 wraz z izolacją – 50m, - montaż instalacji PP Dn 32 wraz z izolacją – 15m, - montaż instalacji PP Dn 25 wraz z izolacją – 20m, - montaż instalacji stalowej ocynkowanej Dn 50 wraz z izolacją – 15m, - montaż zasobnika ciepłej wody użytkowej 300l szt 1 (materiał dostarczony przez inwestora), - montaż pomp obiegowych – szt 2 (materiał dostarczony przez inwestora), - montaż stacji uzdatniania wody – szt.1, - montaż zaworów zwrotnych odcinających Dn 50 – szt 3, - montaż zaworów zwrotnych odcinających Dn 40 – szt 4, - montaż zaworów zwrotnych odcinających Dn 32 – szt 2, - montaż zaworów zwrotnych odcinających Dn 25 – szt 2, - montaż naczynia przeponowego Reflex - szt1(materiał dostarczony przez inwestora), - montaż odmulacza Dn 50 szt1. 4) Instalacja drenażu (- wykonanie instalacji drenażu PVC 110 – 20m, - montaż studni betonowej Dn 800 – szt 1). Zakres prac budowlanych w kotłowni w Szkole Podstawowej w Witosławiu: 1) Roboty rozbiórkowe: (- odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, na powierzchni 138 m2 wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu, - rozbiórka posadzek betonowych grubości do 15 cm wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu). 2) Roboty ogólnobudowlane: (- wykonanie izolacji poziomej ścian metodą iniekcji, przewidywana ilość nawierceń – do 280 otworów, - wykonanie tynków wewnętrznych kategorii III na ścianach o powierzchni 138 m2, - wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym, - wykonanie izolacji poziomej podposadzkowej, przeciwwilgociowej, z papy dwuwarstwowo, - wykonanie posadzek cementowych o grubości 5 cm na powierzchni 60 m2 wraz z zazbrojeniem siatką zbrojeniową. 3) Roboty wykończeniowe: (- wykonanie posadzek z płytek posadzkowych gres (płytki zapewni inwestor) wraz z izolacją poziomą podłoży posadzki betonowej, - licowanie ścian płytkami gres (płytki zapewnia inwestor) wraz z wykonaniem pionowej izolacji tynków (unigrunt) na powierzchni 138 m2, - gruntowanie i malowanie sufitów oraz ścian w zakresie nieobłożonym płytkami). 4) Naprawa i wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w wymaganym zakresie (wymiana uszkodzonych urządzeń i odbiorników). Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy – co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z montażem balustrad - dot. części I, II - z ułożeniem kostki betonowej - dot. części IV, - z obsługą rozściełacza – dot. części VI, - z obsługą koparko – odmularki – dot. części III, - z montażem stolarki okiennej – dot. części V, - z montażem instalacji C.O. – dot. części VII, Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób (zgodny z Załącznikiem nr 9 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu i dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”. 2) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 4) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 5) Kosztorys ofertowy – dla celów poglądowych Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach