Przetargi.pl
Przebudowa obiektu świetlicy wiejskie w Centrum kulturalne 
dla sołectwa Wólka Tarnowska

Gmina Wierzbica ogłasza przetarg

  • Adres: 22-150 Wierzbica, ul. Włodawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (82)5693266 , fax. (82)5693222
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzbica
    ul. Włodawska 1
    22-150 Wierzbica, woj. lubelskie
    tel. (82)5693266, fax. (82)5693222
    REGON: 11019799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugwierzbica.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu świetlicy wiejskie w Centrum kulturalne 
dla sołectwa Wólka Tarnowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa obiektu świetlicy wiejskie w Centrum kulturalne dla sołectwa Wólka Tarnowska”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 1) Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej: a) wykonanie inwentaryzacji budynku, b) sporządzenie projektu koncepcyjnego i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego, w tym sporządzenie projektu koncepcji układu funkcjonalnego pomieszczeń (w formie rzutu poziomego z wymiarowaniem) z proponowanym rozmieszczeniem mebli i innych elementów wyposażenia, o których mowa w pkt. 1.2.6 PFU, z uwzględnieniem zasad ergonomii, bhp i potrzeb osób niepełnosprawnych, c) projekty budowlane wszystkich branż i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz 
z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, d) inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę, e) dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji, w tym wszystkich niezbędnych projektów branżowych, f) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz 
z inwentaryzacją geodezyjną, g) Wykonawca zleci na swój koszt wykonanie badań geotechnicznych, jeżeli uzna to za stosowne. 2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: a) projekty budowlane w zakresie poszczególnych branż, b) projekty wykonawcze sporządzone dla poszczególnych branż, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 
w zakresie poszczególnych branż, d) część kosztową w zakresie poszczególnych branż, e) przedmiary robót w zakresie w zakresie poszczególnych branż, f) kosztorysy inwestorskie w zakresie poszczególnych branż, g) operat wodnoprawny i decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym inwestycji - o ile będzie wymagana przez właściwy organ administracyjny, h) uzgodnienia branżowe winny zostać dołączone do projektów poszczególnych branż, 3) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową w ilości: a) projekty budowlane dla każdej branży projektu– 5 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf), b) projekty wykonawcze sporządzone dla każdej branży projektu- 3 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf ), c) przedmiary robót dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf ), d) kosztorysy inwestorskie dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy (pdf ), e) kosztorysy ofertowe dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf), f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy (pdf, ), g) instrukcji planu BIOZ- 5 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf, ). h) Pozwolenie na budowę (decyzja prawomocna), pozwolenie na użytkowanie. 2.2. Wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: − prace demontażowe i zamurowania; − zamurowania, ścianki działowe; − usunięcie powłok malarskich, przecieranie tynków, malowanie, glazura; − podłogi i posadzki; − stolarka okienna i drzwiowa, rolety i parapety; − zabudowa HPL, biała armatura, kurtyna powietrzna; − instalacja elektryczna i instalacja fotowoltaiczna; − wentylacja, instalacja wewnętrzna, wod. kan i c.o.; − nowa konstrukcja dachowa+ pokrycie +obróbki; − izolacja ścian fundamentowych i termomodernizacja budynku; − opaska + schody; − mała architektura; − utwardzenia; − oświetlenie; − przydomowa oczyszczalnia ścieków; − ogrodzenie; Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu mebli 
i wyposażenia, tym samym Wykonawca nie wycenia w cenie ofertowej ww. zakresu, który zostanie zrealizowany w ramach odrębnego zamówienia publicznego. 2.3. Charakterystyczne parametry techniczne inwestycji − powierzchnia działki nr 134: 0,17ha, − powierzchnia działki nr 135: 0,17ha, − powierzchnia zabudowy budynku przed termomodernizacją: 221,5 m2, − powierzchnia zabudowy budynku po termomodernizacji: 231,5 m2, − powierzchnia użytkowa budynku wg koncepcji projektowej: 189,5 m2, − wysokość budynku -klasyfikacja: budynek niski − powierzchnia miejsc postojowych: 68 m2, − powierzchnia dojścia, opaski i schodów: ok 62 m2, − ilość miejsc postojowych: 4 + 1 dla NPS − powierzchnia boiska rekreacyjnego o nawierzchni piaszczystej: 128 m2, 3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 1. 2. Wschodni Bank Spółdzielczy w Chełmie o. Wierzbica numer konta: 83 8187 0004 2006 0130 0257 0001 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: Bp.ZP.271.1.2019 ”. 12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 12.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 12.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 12.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach