Przetargi.pl
Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000216 w ciągu drogi powiatowej nr 1632K relacji Kępanów - Tymbark w miejscowości Tymbark/Podłopień w km 18+962 wraz z dojazdami.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000216 w ciągu drogi powiatowej nr 1632K relacji Kępanów - Tymbark w miejscowości Tymbark/Podłopień w km 18+962 wraz z dojazdami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie obiektu mostowego JNI 35000216 w ciągu drogi powiatowej nr 1632K relacji Kępanów - Tymbark w miejscowości Tymbark/Podłopień w km 18 + 962 wraz z dojazdami. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) roboty rozbiórkowe i ziemne, 2) roboty betonowe i montażowe, 3) montaż elementów bezpieczeństwa ruchu, 4) roboty drogowe związane z wykonaniem nawierzchni bitumicznej, 5) przebudowa kanalizacji teletechnicznej, energetycznej i oświetleniowej, 6) wykonanie oznakowania zgodnie z opracowanym projektem stałej zmiany organizacji ruchu, 7) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 2. W ramach zamówienia należy uwzględnić: 1) iż w przypadku naruszenia własności osób trzecich, Wykonawca poniesie koszty z tytułu wyrządzonych szkód, 2) realizację wykonania nawierzchni asfaltowej warstwy ścieralnej w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, 3) pobranie próbek nawierzchni bitumicznej wraz z ich badaniem laboratoryjnym wg. wskazań inspektora nadzoru na koszt Wykonawcy, 4) opracowanie, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji elementów zadania (wykonania nawierzchni bitumicznej całą szerokością jezdni) wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami wynikającymi (zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru na tym zarządzeniem) wraz z oznakowaniem drogowym - czasowym wynikającym z przedmiaru robót, 5) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla obiektu mostowego w skali 1:500, natomiast dla części drogowej w skali 1:1000 w zakresie obejmującym realizacje zadania. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia do wielkości posiadanego zabezpieczenia finansowego. 4. Wszystkie koszty związane z organizowaniem i prowadzeniem badań materiałów ponosi Wykonawca. Zamawiający musi mieć zapewnioną możliwość udziału w pobieraniu próbek. Będą one pobierane losowo w ilości 2 sztuki na 3000 m? jezdni. Raport z badania próbek należy dostarczyć Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem terminu zakończenia robót. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji przetargowej, w tym projekcie budowlano - wykonawczym oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211199
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach