Przetargi.pl
„Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”

Gmina Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-312 Rutki-Kossaki, ul. 11 Listopada 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862763161 , fax. 862763160
  • Data zamieszczenia: 2022-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rutki
    ul. 11 Listopada 7
    18-312 Rutki-Kossaki, woj. podlaskie
    tel. 862763161, fax. 862763160
    REGON: 450670284
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Część 1 – Remont budynku hali sportowejObiekt składa się z sali sportowej, 2 przebieralni, 2 natrysków oraz sali pomocniczej.Przedmiotem zamówienia jest, wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie:- konserwacji oraz robotach naprawczych istniejących urządzeń i elementów wentylacji mechanicznej;- termomodernizacji elewacji; - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej i wewnętrznej); - wymiany orynnowania i rur spustowych; - wymiany tynków;- wymiany wykończenia ścian i podłóg, - renowacji nawierzchni sportowej,- wymiany oświetlenia,- wymiany instalacji co,- wymiana armatury,- wymiany instalacji elektrycznej,- wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnej.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia stałego nadzoru nad realizowaną inwestycją przez niżej wymienione osoby: - kierownik robót sanitarnych – posiadający odpowiednie uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- kierownik robót elektrycznych – posiadający odpowiednie uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, - kierownik robót budowlanych – posiadający odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Przez „uprawnienia” rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).b) Część 2 – Przebudowa boisk sportowych Przedmiotem zamówienia jest, wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie:- przebudowy boiska nr 1 uwzględniającej poszerzenie płyty boiska do wymiarów min 95 m x 55 m z wymianą istniejącej naturalnej nawierzchni z trawy na trawę syntetyczną, rozbiórki części istniejącej bieżni, budowy bieżni o nawierzchni tartanowej na odcinku poszerzenia płyty boiska, wymiany nawierzchni na pozostałym odcinku bieżni, montażu zadaszonych wiat z ławkami dla zawodników rezerwowych wraz z likwidacją części istniejącej skarpy w celu dostosowania terenu do montażu ławek, budowy muru oporowego,- wymianę istniejącej nawierzchni boiska nr 2 na tartanową nawierzchnię sportową wraz z warstwami podbudowy oraz zastąpienie istniejących obszarów zielonych przy boisku nawierzchnią tartanową, wymianę istniejącego wygrodzenia boiska z siatki stalowej na siatkę z polipropylenu.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia stałego nadzoru nad realizowaną inwestycją przez niżej wymienione osoby: - kierownik robót budowlanych – posiadający odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Przez „uprawnienia” rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:a) dla części 1 - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);b) dla części 2 - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 4.10.2022 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Zambrowie Oddział Rutki, numer rachunku 59 8775 0009 0020 0200 0710 0095 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach – Część …..”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Rutki,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w ramach części 1:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającą na rozbudowie, przebudowie, budowie lub remoncie obiektów sportowych o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł brutto każda.UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.b) w ramach części 2:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach