Gmina Radków ogłasza przetarg
- Adres: 57-420 Radków, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8735000 , fax. 074 8735015
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
ul. Rynek 1 1
57-420 Radków, woj. dolnośląskie
tel. 074 8735000, fax. 074 8735015
REGON: 89071859000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nieużytkowego parteru na bibliotekę publiczną w budynku mieszkalno- użytkowym w Radkowie ul. Rynek 7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nieużytkowego parteru na bibliotekę publiczną w budynku mieszkalno- użytkowym w Radkowie ul. Rynek 7 o nw zakresie prac: demontaż w ścianie zewnętrznej istniejącego okna i drzwi wejściowych, montaż w nowym miejscu okna i drzwi wejściowych, wykonanie ścianek działowych wewnętrznych, stropy podwieszane, tynki cementowo- wapienne, stolarka drzwiowa wewnętrzna, posadzki z płytek Gress, posadzki pod płytki z zaprawy cementowej, ocieplenie podłoża płytami ze styropianu, wykonanie instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, co i wodno - kanalizacyjnej, wyposażenie biblioteki w sprzęt komputerowy i meble. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2.1.dysponują: -osobą z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełniła samodzielną funkcję kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. - zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty budowlane o takim samym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia. - udzielą gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy. 3.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ, e)Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 siwz, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, (ważne na dzień otwarcia ofert), f)Wykaz wykonanych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o takim samym lub podobnym zakresie co przedmiot zamówienia - załącznik nr 5, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. g)Wypełniony Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 wraz z kosztorysami ofertowymi (załącznik nr 1A, 1B, 1C do SIWZ), sporządzony zgodnie z przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi, h)Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 6 do siwz. i) Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust 4 i 5 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. 2.Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. lit. a, i c) oraz wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dot. lit b). 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkow.biuletyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku przedszkola w Wąsoszu
Dodano: 2016-02-10 - Budowa budynku garażowego na działce nr 84/2, obręb Górka Wąsoska
Dodano: 2016-02-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa budynku gospodarczego w m. Wierzowice Małe,,
Dodano: 2015-10-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa budynku gospodarczego w m. Wierzowice Małe,,
Dodano: 2015-10-08 - Budowa kaplicy cmentarnej w Pisarzowicach - Etap II
Dodano: 2015-02-18 - Rozbudowa, wyposażenie oraz modernizacja istniejącego budynku Trzebnickiego Centrum Medycznego Zdrój wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności. Termomodernizacja budynku Trzebnickiego Centrum Medycznego Zdrój.
Dodano: 2014-10-01 - Odnowienie i oznakowanie szlaków rowerowych oraz ścieżki dydaktycznej Gruszka w Wojcieszowie w celu poprawy atrakcyjności turystycznej na terenie Partnerstwa Kaczawskiego
Dodano: 2014-08-29 - Odnowienie i oznakowanie szlaków rowerowych oraz ścieżki dydaktycznej Gruszka w Wojcieszowie w celu poprawy atrakcyjności turystycznej na terenie Partnerstwa Kaczawskiego
Dodano: 2014-07-31 - DOKOŃCZENIE BUDOWY NOWEGO SKRZYDŁA BUDYNKU SZPITALNEGO WS-SPZOZ W ZGORZELCU UL. LUBAŃSKA 11-12
Dodano: 2014-07-28 - Budowa kaplicy cmentarnej w Pisarzowicach - etap I
Dodano: 2014-06-24