Przetargi.pl
Przebudowa nawierzcni drogi gminnej - ul. Szkolna w Gulczewie, gm. Wyszków - etap I

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzcni drogi gminnej - ul. Szkolna w Gulczewie, gm. Wyszków - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Droga szer. 5,0m - dł. 1691m i o pow. 8580,5m2 o konstrukcji: a) od km 0+000 do km 1+316 Grupa nośności podłoża G1 - grunt rodzimy piaszczysty - podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 15 cm 0/31 - 7231,9m2 b) od km 1+316 do km 1+691 Grupa nośności podłoża G1 - grunt rodzimy piaszczysty - podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 10 cm 0/31 -2025m2 - podbudowa pomocnicza z istniejącej pospółki gr. 10 cm - 2025m2 c)nawierzchnie z betonu asfaltowego km 0+000- 1+691 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm 0/16 mm -8681,96m2 - warstwa ścieralna 0/12.8 mm z betonu asfaltowego gr. 4.0 cm odporna na koleinowanie.- 8580,5m2 2.Przekrój normalny: - jezdnia jednopasmowa dwukierunkowa 2 x 2.5 m o szer. 5.0 m - pochylenie jednostronne 2 % - pobocze z pospółki żwirowej gr. 8 cm szer. 0.8 m/ pospółka z odzysku / - rów odwodnieniowy prawostronny i lewostronny o przekroju trapezowym głębokości do 50-60 cm 3. Niweleta drogi Niweletę projektowanej drogi dowiązano do istniejących rzędnych terenu po korytowaniu pogrubiając ją o warstwy konstrukcyjne . 4. Odwodnienie drogi Odwodnienie drogi zapewniają naturalne spadki .Woda odprowadzana jest do jednostronnego rowu o przekroju trapezowym ) km 0+137 do km 1+691). Długość rowu 1349.9 m , skosy 1:1.5 i 1: 1 , głębokość rowu 0.5- 0.6 m 5. Przepusty pod drogą km 0+003 szt.1 6. Skrzyżowanie -zjazd z drogi w km 1323.4 Nawierzchnia betonu asfaltowego (warstwa ścieralna gr. 4 cm, warstwa wiążąca gr. 6 cm, podbudowa z tłucznia gr. 15cm ) 7. Zjazdy indywidualne do posesji Nawierzchnia żwirowa gr. 20 cm z odzysku Skos 1:1 8. Zjazdy po stronie rowu - pow. 591.30 m2 Nawierzchnia żwirowa gr. 20 cm z odzysku Skos 1:1 Pod zjazdem z drogi na posesje (strona rowu) przepust z rur PCV strukturalnych dn 40 cm. Dł. całkowita rur - 212.7 m. Ława z pospółki gr. 15 cm 9. Oznakowanie pionowe.-10szt. 10. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót UWAGA: Projekt obejmuje szerszy zakres tj budowa chodników z okrawężnikowaniem, który będzie wykonywany na etapie II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18 000 zł (osiemnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej 2 zadania o podobnym charakterze i złożoności tj. polegających na wykonaniu minimum 8500 m2 drogi o konstrukcji wymienionej w opisie przedmiotu zamówienia w ramach 1 zadania. 3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej. - koparka, - spycharka, - samochód samowyładowczy, - samochód dostawczy, - zagęszczarka, - rozściełacz do mas bitumicznych - walec samojezdny. 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami (kierownik robót i kierownik budowy) w specjalności drogowej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wg Załącznika nr 2 do oferty Do wykazanych robót należy dołączyć referencje lub dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres prac i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 9. Wykaz potencjału technicznego wg Załącznika Nr 3 do oferty lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał potencjał, którym będzie dysponował. 10. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie i posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami (kierownik robót i kierownik budowy) wg Załącznika Nr 4 do oferty wraz z kopią uprawnień oraz zaświadczeniami o których mowa w § 5 pkt I. 4 a - dla kierownika budowy lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach