Przetargi.pl
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI W ULICY SŁOWIAŃSKIEJ W WOLINIE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ ZAMKOWĄ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. MAŁĄ

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 091 3261333
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    ul. Zamkowa 23 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333
    REGON: 00052974600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI W ULICY SŁOWIAŃSKIEJ W WOLINIE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ ZAMKOWĄ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. MAŁĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI W ULICY SŁOWIAŃSKIEJ W WOLINIE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ ZAMKOWĄ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. MAŁĄ Zakres prac objętych zamówieniem określony został szczegółowo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzi ponadto: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami drogowymi, 3) Pełna obsługa laboratoryjna nad prowadzonymi robotami, 4) Koszty opracowania badania laboratoryjnego których wykonawcą będzie Politechnika Szczecińska Katedra Dróg i Mostów, na zastosowane do budowy nawierzchni materiały (kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, masa asfaltowa), 5) Zmiana organizacji ruchu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia pomiędzy ulicami Mickiewicza, Świerczewskiego, Słowiańską , Jaracza, Kościelną, Sienkiewicza, Małą i Prostą w Wolinie, 6) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem powierzchni wykonanych nawierzchni, 7) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskanie zgody na ich rozpoczęcie w: a - Energetyce Szczecińskiej S.A. Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b - Zakładzie Gazowniczym w Szczecinie - Rejon Świnoujście, c- Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, d- Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. w Świnoujściu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332420
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (2004-2009), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 400 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (załącznik Nr 4 do SIWZ), b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), c) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy branży drogowej (załącznik Nr 6 do SIWZ) , d) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, e) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - udokumentowane poprzez oświadczenie: 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia, zgodne z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i wyszczególnione: w § 1 ust. 1 pkt 2, ust. 2 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami), tj.: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (2004-2009), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 400 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ); d) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (załącznik Nr 4 do SIWZ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), f) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy branży drogowej (załącznik Nr 6 do SIWZ), g) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, h) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną