Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni utwardzonych wraz z elementami małej architektury w parku w Rawiczu przy ul. Targowej 1 Etap I, cz.2 DK - 01/213/2015

Dom Kultury w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Targowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5461016 , fax. 065 5454169
  • Data zamieszczenia: 2015-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Kultury w Rawiczu
    ul. Targowa 1 1
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5461016, fax. 065 5454169
    REGON: 41051388300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dk.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni utwardzonych wraz z elementami małej architektury w parku w Rawiczu przy ul. Targowej 1 Etap I, cz.2 DK - 01/213/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przygotowaniu terenu i wykonanie nawierzchni poliuretanowej oraz dostawę i montaż urządzeń zabawowych i fitness wg dokumentacji. W zakresie robót jest także przygotowanie terenu pod nasadzenie zieleni. Inwestycja prowadzona jest na działce nr 1300/2 przy ulicy Targowej. Na przeprowadzenie w/w prac wydane zostało pozwolenie konserwatora zabytków oraz pozwolenie na budowę. Teren parku znajduje się w obrębie pozostałości fortyfikacji ziemnych z XVII-XVIII w. na dz. 1300/2 przy ul. Targowej nr 1 wpisanych do rejestru zbytków pod nr 504-1170-A na podst. decyzji z dnia 17-07-1970r. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie nawierzchni z miału kamiennego i wykonania podbudowy z kruszywa łamanego, położenia obrzeży oraz nawierzchni poliuretanowej wraz z obrzeżami bezpiecznymi i obrzeżami nierdzewnymi. - dostawę elementów małej architektury - ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej - dostawę urządzeń zabawowych oraz urządzeń fitness wg. dokumentacji - zabezpieczenie istniejących drzew - wykonanie prac ziemnych przygotowujących pod nasadzenie trawy, przesadzenie drzew. - rozbiórkę linii kablowej wraz z lampami oświetleniowymi. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, opracowanych za pomocą dokumentacji projektowej, 2) projektu budowlanego, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 4) inwentaryzacji zieleni wraz z gospodarką drzewostanem. stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.dk.rawicz.pl, (zakładka: o nas /przetargi). Materiały można pobrać również za opłatą w siedzibie Zamawiającego, biuro księgowości. 4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.), 2) wykonywania robót budowlanych przy czynnym obiekcie, w godzinach pracy instytucji mających swoją siedzibę w budynku Domu Kultury. Prace pomocnicze związane z utrudnieniami i kosztami wynikającymi z wykonywania robót podczas pracy ww. instytucji oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc robót ciążą na Wykonawcy, 3) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia, 4) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy, 5) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje, o których mowa w §24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r., nr 165, poz. 987), oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 8) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 6. Wymienione w dokumentacji kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 7. Mogące występować w dokumentacjach projektowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy lub równoważny. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Domu Kultury w Rawiczu w GETIN NOBLE BANK SA 34 1560 0013 2747 4363 1000 0001 Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty, w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w rozdz. XXI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na cały przedmiot umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dk.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach