Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg
- Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 296 795 433, , fax. 296 795 470
- Data zamieszczenia: 2017-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
ul. 3-go Maja 66
07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 296 795 433, , fax. 296 795 470
REGON: 55066786000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni ulicy Surowskiego od km 0+000 do km 0+200 (odcinek I ) w Ostrowi Mazowieckiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa nawierzchni ulicy Surowskiego od km 0+000 do km 0+200 ( odcinek I ) w Ostrowi Mazowieckiej. ZAKRES OPRACOWANIA 1)Podstawowe parametry techniczne: a)klasa techniczna D – droga dojazdowa, b)obciążenie ruchem KR-1, c)przekrój szlakowy o spadku daszkowym, d)szerokość jezdni (odcinek I) 5,50m – dwa pasy ruchu 2x2,75m i obustronne pobocza gruntowe szerokości 2x2,0m, e)nawierzchnia jezdni obramowana krawężnikiem betonowym wtopionym 12x25cm, f)odwodnienie ulicy powierzchniowo. 2)Konstrukcja nawierzchni (odcinek I od km 0+000 do km 0+200): a)warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego 0/12.8 na ruch KR 1-2, b)warstwa wiążąca grubości 5cm z betonu asfaltowego 0/12.8 na ruch KR 1-2, c)podbudowa grubości 20cm z mieszanki kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie. Konstrukcja nawierzchni obramowana krawężnikiem betonowym wtopionym o wymiarach 12x25cm – opornikiem. Krawężnik betonowy – opornik ustawić na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Po ustawieniu oporników wykonać koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Dno koryta zagęszczone do współczynnika Js-0,98. Podbudowa z mieszanki kruszyw łamanych zagęszczona do wskaźnika nie mniejszego niż 1,0. Pobocza obustronne gruntowe – ulepszone na grub. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego 50/50% o frakcji 0/31,5mm. 3)Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W obszarze objętym opracowaniem znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: a)napowietrzne i kablowe linie elektroenergetyczne, b)sieć kanalizacyjna, c)sieć wodociągowa, 2.Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 3.Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierownika budowy, - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 4.Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 5.Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 6.Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlano - Wykonawczym, wykonanym przez: Projektant: branża drogowa- Marian Pecura , 07-300 Ostrów Mazowiecka ul. Rytla 2. 7.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 8.Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-08-23 do godz. 12:00.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach"
Dodano: 2024-07-16 - Szaniawy – melioracje użytków rolnych gmina Trzebieszów, powiat łukowski – etap I – obiekt I
Dodano: 2024-07-11 - Remont drogi powiatowej nr 2050W w m. Krzesk-Królowa Niwa
Dodano: 2024-07-10 - Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Działki – budynek sołecki – postępowanie II
Dodano: 2024-07-08 - Remont drogi powiatowej nr 3665W na odcinku od m. Ptaszki do granicy powiatu
Dodano: 2024-07-02 - " Rozbudowa szkoły podstawowej w Miedniewicach – etap III”
Dodano: 2024-07-01 - "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 634 na odc. w km 32+638,92-32+891,95 oraz dr. woj. nr 635 na odc. w km 12+152,92-12+284,00 na terenie miasta Wołomin " – nr postępowania 099/24
Dodano: 2024-06-27 - Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
Dodano: 2024-06-27 - Budowa budynku sanitarno-szatniowego na terenie boiska sportowego w Żeliszewie Podkościelnym
Dodano: 2024-06-26 - „Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Ulasku o budynek Sali gimnastycznej wraz z urządzeniami towarzyszącymi”
Dodano: 2024-06-25