Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ulic Krótkiej i Polnej w Nowym Mieście nad Wartą

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, ul. Poznańska 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2874014, 2874082 , fax. 061 2874014, 2874082
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Poznańska 14 14
    63-040 Nowe Miasto nad Wartą, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2874014, 2874082, fax. 061 2874014, 2874082
    REGON: 00054115000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-nowe-miasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ulic Krótkiej i Polnej w Nowym Mieście nad Wartą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulic Krótkiej i Polnej w Nowym Mieście nad Wartą, w zakres której wchodzą: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)Wykażą się posiadaniem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)Wykażą się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 PLN w zakresie budowy: - dróg, - chodników, - placów z kostki brukowej, wykonananej w okresie 2007 - 2009 (zgodnie z ząłacznikem nr 4 SIWZ) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze robota ta została wykonana należycie. b)Wykażą się osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, tj. przedłożą zaświadczenie o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależnosci do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. 1.5. Udzielą 36-miesięcznej gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia -nie spełnia. Wykluczeniu z postepowania podlegają Wykonawcy w przpadkach określonych w art. ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki zmiany umowy: Zmiany umowy będą odbywały się za zgodą obu stron, w formie pisemnych aneksów, wyłącznie w następujacych przypadkach: zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, zmian organizacyjnych Stron np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby Firmy, zmian osób Stron odpowiedzialnych za realizację umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt. 1 i w formie określonej w części VII SIWZ: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamóienia oraz, że nie podlaga wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ; 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załacznik Nr 3 do SIWZ; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiongo nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Umowa społki - w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna; 6.Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej; 7.Wykaz z co najmniej jedną robotą budowlaną o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 PLN w zakresie budowy: - dróg, - chodników, - placów z kostki brukowej, wykonaną w okresie 2007 - 2009 (zgodnie z załącznikem nr 4 SIWZ) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie; 8. Zaświadczenia o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w spacjalności budowa dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależnosci do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej; 10.Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 11.Informacja o podwykonawcach. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy prawo zamówien publicznych Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ; 12.Wypełniony i parafowany wzór umowy jako akceptacji jej watunków wg załacznika; 13. Kosztorys ofertowy - stanowiacy ząłacznik. Wykonawca, kóry ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 4, składa dokumnt lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach 2,3,4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane sa wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-nowe-miasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach