Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ul. Usługowej w Wilkowicach

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5340127 , fax. 065 5340109
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5340127, fax. 065 5340109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ul. Usługowej w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowa inwestycja obejmuje przebudowę nawierzchni ul. Usługowej w Wilkowicach. 2. Zakres prac do wykonania : Wykonanie nawierzchni drogi gruntowej z tłucznia granitowego o frakcji 0-31,5 mm i grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (szerokość pasa 4,0 m) - 3680,00 m2 (920,0 m), W celu utwardzenia drogi należy : a) wykonać korytowanie mechaniczne nawierzchni gruntowej, b) wykonać podbudowę z kruszywa betonowego (dopuszcza się 20% udział innych kruszyw) pochodzącego z recyklingu, łamanego o uziarnieniu 20-80 mm zagęszczonego płytą wibracyjną - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, c) wykonać nawierzchnię z kruszywa kamiennego granitowego łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm, bez domieszki kruszyw pochodzących z recyklingu zagęszczonego płytą wibracyjną - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, Nawierzchnia drogi powinna zapewniać właściwe odwodnienie. Spadki poprzeczne nie powinny być mniejsze niż 2% oraz nie powinny przekraczać 6%. Materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : 3.1 Wytyczeniem geodezyjnym (wytyczenie pasa utwardzanej drogi) 3.2 Sporządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie drogi gminnej - 2 kpl. 3.3 Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 3.4 Ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami. 3.5 Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 3.6 Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. 3.7 Utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy. 3.8 Koordynowaniem prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. 3.9 Zapewnieniem dozoru mienia na terenie budowy. 3.10 Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. 4. Zamawiający wskaże miejsce wywozu urobku z korytowania drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie : dwa tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach