Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ronda ul.Słowackiego, Mickiewicza i drogi 102 wraz z wymianą nawierzchni chodników w Dziwnowie.

Gmina Dziwnów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Szosowa 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3275163 , fax. 091 3275164
  • Data zamieszczenia: 2010-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
    ul. Szosowa 5 5
    72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3275163, fax. 091 3275164
    REGON: 81168491800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ronda ul.Słowackiego, Mickiewicza i drogi 102 wraz z wymianą nawierzchni chodników w Dziwnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymianę nawierzchni części drogi wraz z wymianą części ronda i wymianą części nawierzchni chodnika. Zakres wymiany obejmuje odcinek drogi gminnej od ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 102 do skrzyżowania z drogą gminną - ul. Mickiewicza ( dz. nr 240/30 i 241/8 ) w Dziwnowie. Na odcinku ulicy gminnej od ronda w ciągu drogi woj. nr 102 do skrzyżowania z ul. Mickiewicza projektuje się: - jezdnię dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej m2 476,80 ( szer. jezdni na wlocie do ronda 4,00 m , szer. jezdni na wylocie 4,50 m); - ciągi piesze z kostki brukowej betonowej szer. 1,50 - 3,00 m , m2 152,50 Przebudowę należy wykonać zgodnie z załączonym projektem. Do Wykonawcy należeć będzie zorganizowanie objazdów na czas wykonywania prac remontowych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy; wszelkie ustalenia do celów dowodowych winny być spisane w formie notatki lub uzgodnień, - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 PLN, (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego: BANK PEKAO SA I/O w Kamieniu Pomorskim, nr konta 18 1240 3868 1111 0000 4093 6541 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: oryginał złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Dziwnowie, ul. Szosowa 5, kserokopię dokumentu dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziwnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach