Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni Placu Piastów w Oławie w systemie partnerstwa publiczno-prywatnego

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01, , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, , fax. 71 303 55 00
    REGON: 52500400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni Placu Piastów w Oławie w systemie partnerstwa publiczno-prywatnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest realizacja przez Partnera Prywatnego we współpracy z Podmiotem Publicznym przedsięwzięcia polegającego na sfinansowaniu oraz wykonaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy oraz modernizacji nawierzchni Placu Piastów w Oławie wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym , drogami wewnętrznymi, lampami ulicznymi i wyposażeniem w postaci ławek oraz stojaków na rower, a następnie utrzymanie i zarządzanie zmodernizowaną infrastrukturą. 2. Przedsięwzięcie realizowane będzie w oparciu o podział zadań i ryzyk pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym 3. Z Partnerem Prywatnym zawarta zostanie Umowa o PPP. 4. Dla zrealizowania celów wskazanych w ust. 1 Partner Prywatny, na zasadach określonych w Umowie o PPP zobowiązany będzie: 1) sfinansować realizację Zamówienia samodzielnie lub pozyskać środki na sfinansowanie Zamówienia od podmiotu trzeciego; 2) przeprowadzić prace modernizacyjne, o których mowa w ust. 1; 3) zarządzać i utrzymywać zmodernizowaną infrastrukturę, o której mowa w ust. 1. 5. Dla zrealizowania celów wskazanych w ust. 1 Podmiot Publiczny na zasadach określonych w Umowie o PPP zobowiązany będzie: 1) udostępnić Partnerowi Prywatnemu infrastrukturę, o której mowa ust. 1; 2) udostępnić Partnerowi Prywatnemu dokumentację techniczną w tym projekt budowlany i pozwolenie na budowę, stanowiącą Załącznik nr 3 do SIWZ (Dokumentacja Techniczna); 3) wypłacać Partnerowi Prywatnemu wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 6. 6. Wynagrodzeniem Partnera Prywatnego będą okresowe płatności Podmiotu Publicznego obejmujące wynagrodzenie za zrealizowane roboty budowlane, usługę finansowania oraz za zarządzanie i utrzymanie zmodernizowanej infrastruktury. Wynagrodzenie Partnera Prywatnego będzie zależne od faktycznej dostępności przedmiotu przedsięwzięcia. 7. Szczegółowe warunki realizacji Zamówienia, podział zadań i ryzyk oraz prawa i obowiązki Podmiotu Publicznego oraz Partnera Prywatnego określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy o PPP). 8.Zakres robot obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe - usuniecie krzewów i zabezpieczenie drzew na czas robót - regulacja wysokościowa urządzeń - roboty ziemne ( wykopy, podbudowy) - budowa nawierzchni z kostki kamiennej 4x6 – ok. 350 m2 - budowa nawierzchni z kostki kamiennej 8x11 - ok.760 m2 - budowa nawierzchni z kostki kamiennej 15x17 – ok. 660 m2 - odtworzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej – ok. 150 m2 - montaż 4 ławek parkowych - montaż dwóch stojaków rowerowych na 5 stanowisk każdy - wykonanie osłony panelowej pojemników na odpady - wykonanie kanalizacji deszczowej - budowa linii kablowej - montaż ( przeniesienie) dwóch lamp oświetleniowych typu parkowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 Ustawy PZP). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oławie, nr konta 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030 W tytule przelewu należy zawrzeć następującą treść: „Wadium w postępowaniu pn. „Przebudowa nawierzchni Placu Piastów w Oławie w systemie partnerstwa publiczno-prywatnego” nr ref INW.271/20/19” Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu (dokonanie przelewu) powinien być załączony do oferty lub złożony oddzielnie w formie oryginału lub też kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z informacją o numerze konta, na jaki należy ewentualnie zwrócić wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach