Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni placów zabaw w Przasnyszu ( 2 części)

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7564900 , fax. 29 7564939
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 7564900, fax. 29 7564939
    REGON: 52594900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni placów zabaw w Przasnyszu ( 2 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dwóch placów zabaw w przy szkołach podstawowych w Przasnyszu, polegająca na :  wymianie istniejącej nawierzchni bezpiecznej z płytek EPDM na placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 pow. 322 m2  wykonaniu nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 z płytek SBR na istniejącej nawierzchni z piasku pow. 2.2 Zamówienie zostało podzielone na2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na całe zamówienie lub na wybrane części Część 1 : Przebudowa nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy SP nr 1 w Przasnyszu Przebudowa nawierzchni bezpiecznej polega na demontażu istniejącej nawierzchni z płytek EPDM oczyszczenie i przygotowanie istniejącej podbudowy z betonu C8/10 i nowej poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej o współczynniku upadku HIC <=1,5 m. Nawierzchnia powinna posiadać: a. Kartę techniczną produktu potwierdzająca parametry nawierzchni b. Atest Higieniczny PZH c. Autoryzacja producenta nawierzchni lub jego przedstawiciela wystawiona na przedmiotowe zadanie Podczas montażu należy zwrócić szczególną uwagę, aby spadki nawierzchni poliuretanowej kierowane były na zewnątrz w kierunku terenu zielonego, przy czym minimalny spadek nie może być mniejszy, niż 10‰ Całość prac wykonać w oparciu PN-EN 1177:2019 jak również instrukcje producentów. Część 2 - Przebudowa nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy SP nr 3 w Przasnyszu Przebudowa polega na wykonaniu nawierzchni z nawierzchni bezpiecznej z płytek SBR na istniejącej nawierzchni z piasku na pow. 171 m2. Zakres zamówienia obejmuje: a) częściowe zdjęcie istniejącej nawierzchni z piasku oraz zagęszczenie do gr ok. 10 cm pow.171 m2 b) ułożenie warstwy podbudowy z chudego betonu C8/10 gr. 10 cm na pow. 171 m2 c) ułożenie bezpiecznej nawierzchni z płytek SBR gr. 45 cm o wym. 50x50 na pow. 171m2 Nawierzchnia powinna posiadać: d. Kartę techniczną produktu potwierdzająca parametry nawierzchni e. Atest Higieniczny PZH f. Autoryzacja producenta nawierzchni lub jego przedstawiciela wystawiona na przedmiotowe zadanie Podczas montażu należy zwrócić szczególną uwagę, aby spadki nawierzchni syntetycznych kierowane były na zewnątrz w kierunku terenu zielonego, przy czym minimalny spadek nie może być mniejszy, niż 10‰. Całość prac wykonać w oparciu PN-EN 1177:2019 jak również instrukcje producentów. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania minimalnych stref bezpiecznych oraz grubości nawierzchni amortyzujących do wymagań istniejących urządzeń. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej. UWAGA 1! Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do ustalenia ryczałtowej ceny ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) ,należy złożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach