Przetargi.pl
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI PIESZYCH ORAZ REWITALIZACJA ZIELEŃCÓW w miejscowość Kobierzyce, Gmina Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2009-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI PIESZYCH ORAZ REWITALIZACJA ZIELEŃCÓW w miejscowość Kobierzyce, Gmina Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczno - projektową oraz wytycznymi Inwestora polegające na przebudowie nawierzchni pieszych oraz rewitalizacji zieleńców w miejscowości Kobierzyce, Gmina Kobierzyce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332623
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a) złożą ważną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; c) posiadają wiedzę i doświadczenie d) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły - spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wyko?nawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie za?mówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniającego do prowadzenia działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w którym określona jest nazwa i siedziba Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1ustawy PzpU. c) Oświadczenie wykonawcy, o nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PzpU. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót zbieżnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o którego realizację ubiega się wykonawca, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum to 2 referencje lub inne wiarygodne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót w zakresie kształtowania terenów zielonych lub wykonania nawierzchni pieszych o powierzchni minimum 500m2 f) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g) Zaparafowany projekt umowy z podpisem wykonawcy lub osoby umocowanej Załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach