Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni parkingu gruntowego, chodników oraz dróg dojazdowych przy budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie w zakresie wykonania dokumentacji projektowej

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni parkingu gruntowego, chodników oraz dróg dojazdowych przy budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie w zakresie wykonania dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy nawierzchni parkingu gruntowego, chodników oraz dróg dojazdowych przy budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie.2. Zakres prac projektowych: 1) pozyskanie niezbędnych materiałów wyjściowych: aktualnych map do celów projektowych, wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, niezbędnych warunków technicznych i uzgodnień, decyzji, uzgodnienia ZUD, itp.,2) opracowanie koncepcji dotyczącej przebudowy nawierzchni parkingu gruntowego, chodników oraz dróg dojazdowych przy budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie. Opracowaną koncepcję należy przedłożyć Zamawiającemu do zaopiniowania do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Koncepcja zostanie zaopiniowana przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia złożenia jej przez Wykonawcę. W koncepcji należy przedstawić linie graniczne zakresu opracowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego, załączając szacunkowe koszty realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego, 3) opracowanie projektu budowlanego, w ilości 5 egzemplarzy (opis techniczny, projekt zagospodarowania terenu, plan sytuacyjny, profile podłużne, przekroje normalne i konstrukcyjne, ZUD, informacja bioz i niezbędne detale),4) opracowanie projektu wykonawczego, w ilości 5 egzemplarzy,5) należy uwzględnić założenia projektowe: a) należy utwardzić istniejący parking o nawierzchni gruntowej, kostką brukową, na powierzchni około 2000 m2. Odwodnienie powierzchniowe w grunt (rowy odwadniające, rury, sączki, drenaż, studnie chłonne ),b) wykonać nawierzchnię z kostki brukowej, na wysokości wejścia do PCPR CARITASU na powierzchni około 700 m2 oraz zamontować bramę przesuwana,c) wykonać chodnik z kostki brukowej, od wejścia awaryjnego – bocznego budynku Starostwa, na powierzchni około 100 m2,d) przełożyć istniejący chodnik (dojście do banku i archiwum), na powierzchni około 120 m2,e) należy przenieść altankę z istniejącego miejsca, na patio przy budynku Starostwa oraz wykonać zadaszaną wiatę na rowery,f) na całym obwodzie budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie, należy przełożyć opaskę, tj. na długości około 250 m x 0,5 m,g) należy zagospodarować istniejący teren zielony patio na powierzchni około 500 m2,6) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, w ilości 2 egzemplarzy. Kosztorysy należy podzielić na dwa etapy tj. Etap I: Przebudowa nawierzchni parkingu gruntowego oraz Etap II: Przebudowa chodników oraz dróg dojazdowych przy budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie, 7) wykonanie przedmiaru robót, w ilości 2 egzemplarzy. Przedmiary należy podzielić na dwa etapy tj. Etap I: Przebudowa nawierzchni parkingu gruntowego oraz Etap II: Przebudowa chodników oraz dróg dojazdowych przy budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie,8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w ilości 2 egzemplarzy,9) dokumentację, o której mowa powyżej należy opracować również w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz w wersji edytowanej np. w formacie dwg lub ath na płycie CD.3. Dokumentacja posłuży Zamawiającemu do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.4. Dokumentacja projektowa i kosztorysowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, powinna być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) oraz innymi obowiązującymi przepisami.5. W razie zachodzących potrzeb Wykonawca zobowiązuje się do odbycia pięciu wizyt na budowie w trakcie realizacji przedmiotowego zadania inwestorskiego w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego.6. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany: wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.7. Ze względu na zamiar publicznego ujawniania przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w tym na stronie internetowej Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do wykonanej dokumentacji projektowej, oświadczenia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia o wyrażeniu zgody na publiczne ujawnienie danych w tym danych osobowych zawartych w dokumentacji projektowej. Wykonana dokumentacja nie będzie naruszała praw osób trzecich, a w przypadku wystąpienia w tym względzie jakichkolwiek naruszeń, Wykonawca zobowiązany jest ponieść pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tego typu. 8. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydział Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach