Straż Miejska ogłasza przetarg
- Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Kołłątaja
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 033 82-281-14, 82-281-15
- Data zamieszczenia: 2017-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska
ul. Kołłątaja 10
43300 Bielsko-Biała
tel. 033 82-281-14, 82-281-15
REGON: 7067620800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni oraz poprawa odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej przy ul. Kołłątaja nr 10. 3.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składa się: 3.2.1. „Projekt techniczno-wykonawczy – przebudowy nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej”, opracowany przez Usługi Projektowe Michał Koral - załącznik nr 1a, 3.2.2. „Przedmiar robót– przebudowy nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej”, opracowany przez Usługi Projektowe Michał Koral - załącznik nr 1b, 3.2.3. „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – przebudowy nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej”, opracowany przez Usługi Projektowe Michał Koral - załącznik nr 1c. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo-ilościowym określonym w załączonej dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki nr 1a-1c do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. Przedmiotem zamówienia jest również uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich pozwoleń, decyzji, zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych do tego, aby zrealizować planowaną inwestycję i przekazać przedmiot zamówienia do eksploatacji. Uzyskanie w/w dokumentów musi zmieścić się w zaoferowanym przez Wykonawcę terminie wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232140-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wadium wnoszone jest w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, w wysokości – 3.000 (trzy tysiące) złotych. 3.Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 marca 2017 roku, do godz. 10.00. 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BANK Pekao S.A. oddział Bielsko Biała nr rachunku 20 1240 4142 1111 0000 4824 8352. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną