Przetargi.pl
„Przebudowa nawierzchni odcinków dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Wieś Lubińska” w ramach zadania budżetowego pn. „Przebudowa dróg wraz z odwodnieniem w Nowej Wsi Lubińskiej - etap 2 i 3”

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa nawierzchni odcinków dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Wieś Lubińska” w ramach zadania budżetowego pn. „Przebudowa dróg wraz z odwodnieniem w Nowej Wsi Lubińskiej - etap 2 i 3”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: „Przebudowa nawierzchni odcinków dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Wieś Lubińska” w ramach zadania budżetowego pn. „Przebudowa dróg wraz z odwodnieniem w Nowej Wsi Lubińskiej - etap 2 i 3”. Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego autorstwa: Usługi Projektowe „BIPROMAR”, 59-300 Lubin, ul. Iwaszkiewicza 6. Podstawa wykonania robót budowlanych: decyzja nr 266.2019 r. z dnia 13.06.2019 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydana przez Starostę Polkowickiego. Teren objęty robotami: działki geodezyjne nr: 462/1, 472, 471/3, 471/2, obręb Nowa Wieś Lubińska. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni odcinków (odcinki D i E) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Wieś Lubińska o łącznej długości 373,00 metry. Przedmiotowe odcinki dróg wewnętrznych będą realizowane w ramach kolejnego etapu 3 inwestycji gminnej i stanowią kontynuację zrealizowanego etapu 1. W ramach inwestycji wykonane zostanie zagospodarowanie pasa drogowego obejmujące budowę nawierzchni jezdni, kanalizacji deszczowej dla odwodnienia pasa drogowego. Przedmiot zamówienie obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót ziemnych, b) zabezpieczenie elementów uzbrojenia podziemnego, c) budowę kanalizacji deszczowej, d) wykonanie elementów nawierzchni (krawężniki, obrzeża), e) wykonanie robót wykończeniowych. Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami takimi jak: a) projekty budowlane i wykonawcze, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) z opisu pozycji przedmiarów robót. Zamawiający z przedmiotu zamówienia wyłącza dostawę i montaż 1 szt. zaprojektowanego dla odcinka D słupa oświetleniowego hybrydowego z zasilaniem solarnym i turbiną wiatrową. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 2 do 5 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej SIWZ i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty co najmniej takich samych parametrów technicznych i jakościowych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach