Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Murckowskiej w Katowicach

Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-381 Katowice, ul. Józefy Kantorówny 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 256 99 01 , fax. (032) 256 98 47
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
    ul. Józefy Kantorówny 2a 2a
    40-381 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 256 99 01, fax. (032) 256 98 47
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Murckowskiej w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Murckowskiej w Katowicach w zakresie: 1. Roboty rozbiórkowe z odwozem - 2683m3. 2. Sfrezowanie nawierzchni asfaltobetonowej na gł.10cm - 26823m2. 3. Jezdnia. Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 4024t, Ułożenie w-wy SMA gr. 4cm - 26823m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 35.000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 3.1 Osobami zdolnymi do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, tj.: co najmniej 8 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi. Osoba ta musi przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. 3.2 Sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: dwoma samochodami ciężarowymi; jedną frezarką; jedną koparką; jednym rozcielaczem mas bitumicznych wyposażonym w wibrację. Elektroniczne prowadzenie stołu szer. od 2,5m do 8,0m; jednym walcem gładkim min. 6 Mg; jednym walcem ogumionym min. 10 Mg; jedną skrapiarką samojezdną z komputerowym dozowaniem ilości skrapiania; Może to być sprzęt własny lub najmowany/dzierżawiony. Dla robót dla których dopuszcza się podwykonawstwo może to być sprzęt podwykonawcy robót. 3.3 Niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z należytą starannością co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia - wartość tego zadania nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł brutto. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 500.000,00zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 pkt.10 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 4. Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie publiczne posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć do oferty kserokopię wymaganych uprawnień a także kserokopię zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby samorządu zawodowego (zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zm.). - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 6. Protokoły odbioru robót - potwierdzające wykonanie z należytą starannością wykazanych robót. 7. Aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto należy załączyć: 8. Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokument o którym mowa w pkt 2. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólni mogą złożyć wspólnie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach