Przetargi.pl
„Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2309G na długości 550m., w miejscowości Starocin”

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2309G na długości 550m., w miejscowości Starocin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowanie dwóch odcinków drogi powiatowej nr 2309G w miejscowości Starocin o łącznej długości 550 mb: 1) Lokalizacja odcinka I: teren Powiatu nowodworskiego, w ciągu drogi powiatowej nr 2309G na długości 350 m w miejscowości Starocin. 2) Zakres prac na odcinku nr I obejmuje: a) wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni o długości 350 m na pełnej szerokości jezdni polegający na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokości do 3 cm (wywóz destruktu z frezowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 30 km) z nadaniem profilu poprzecznego i podłużnego jezdni oraz ułożeniu nakładki w jednej warstwie bitumicznej z mieszanki grubości 7 cm; b) wykonanie konstrukcji włączeń zjazdów z gruntu stabilizowanego cementem oraz kruszywa łamanego i ułożenie nawierzchni w jednej warstwie bitumicznej z mieszanki grubości 7 cm; c) utwardzenie poboczy o szerokości minimum 0,5 n i grubości minimum 10 cm z kruszywa łamanego. 3) Lokalizacja odcinka II: teren Powiatu nowodworskiego, w ciągu drogi powiatowej nr 2309G na długości 200 m w miejscowości Starocin; 4) Zakres prac na odcinku nr II obejmuje: a) wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni o długości 200 m na pełnej szerokości jezdni polegający na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokości do 3 cm (wywóz destruktu z frezowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 30 km) z nadaniem profilu poprzecznego i podłużnego jezdni oraz ułożeniu nakładki w jednej warstwie bitumicznej z mieszanki grubości 7 cm; b) wykonanie konstrukcji włączeń zjazdów z gruntu stabilizowanego cementem oraz kruszywa łamanego i ułożenie nawierzchni w jednej warstwie bitumicznej z mieszanki grubości 7 cm; c) utwardzenie poboczy o szerokości minimum 0,5 n i grubości minimum 10 cm z kruszywa łamanego. 2. Założenia wspólne dla obu odcinków zamówienia: 1) Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SIWZ. 2) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy sporządzonym przez Wykonawcę a także zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi: a) Geodezyjną inwentaryzację stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w dysponowaniu Zamawiającego, istniejących spadków podłużnych i poprzecznych jezdni, rzędnych terenu pod realizację robót; b) Wykonanie i dokonanie niezbędnych uzgodnień projektu tymczasowej organizacji ruch na czas prowadzenia robót; c) W przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury; d) Wykopy poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury należy wykonywać w sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako niezinwentaryzowane na mapie; e) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej; f) Wszystkie materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt; g) Wykonawca po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia opracuje i przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż AutoCad 2013, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz w formacie PDF; h) Dodatkowo należy uwzględnić prace ziemne oraz rozbiórkowe; i) Rozwiązania techniczne zostały zawarte w opracowaniu projektowym; j) W czasie robót należy zapewnić przejazd mieszkańcom oraz służbą ratunkowym i komunalnym; k) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ; l) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; m) W przypadku użycia w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawcy robót przysługuje prawo do ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznym pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zwróci się z wnioskiem materiałowym zawierającym nazwę wyrobu oraz podstawowe parametry jak również rysunkiem technicznym wskazującym przekroje poprzeczne po zmianie do inspektora nadzoru o zatwierdzenie danego wyrobu budowlanego do wbudowania. Zatwierdzenie proponowanych zmian następuje w momencie zaakceptowania ich przez inspektora nadzoru, projektanta oraz Zamawiającego. Bez akceptacji Wykonawca nie ma prawa wprowadzania jakichkolwiek zmian w realizacji zamówienia; n) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a, ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni, utwardzenie pobocza, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zmianami). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 43-8306-0003-0000-4734-2000-0120, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Numer referencyjny: SR.272.22.2020.RG”. 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na: Powiat Nowodworski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46, ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 7 do SIWZ UWAGA!!! Prosimy nie składać w/wym. Oświadczenia wraz z ofertą!!!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach