Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Tłokinia Kościelna ul. Poduchowna, gmina Opatówek.

Gmina Opatówek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-860 Opatówek, ul. Plac Wolności 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7618080, 7618454, , fax. 062 7618017
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatówek
    ul. Plac Wolności 14 14
    62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7618080, 7618454,, fax. 062 7618017
    REGON: 25085523900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Tłokinia Kościelna ul. Poduchowna, gmina Opatówek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES ROBÓT Przebudowa nawierzchni drogi gminne w miejscowości Tłokinia Kościelna, ul. Poduchowna, gmina Opatówek - roboty pomiarowe - 1,1 km - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - 247,50 m2 - profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy - 2805,00 m2 - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 2805,00 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 3300,00 m2 - formowanie nasypów - 55 m3 - oznakowanie pionowe - 1 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 zł /słownie: tysiąc złotych/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach