Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Rząśnik, ul. Jesionowa

Gmina Rząśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 07205 Rząśnik, ul. Jesionowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6792091, 6792100 , fax. 296 792 099
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnik
    ul. Jesionowa 3
    07205 Rząśnik, woj. mazowieckie
    tel. 029 6792091, 6792100, fax. 296 792 099
    REGON: 55066810800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Rząśnik, ul. Jesionowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Rząśnik, ulica Jesionowa na odcinku w km od 00+000,00 do 1+183,00 wraz z przebudową chodnika na odcinku 861,00 m w kilometrze od 00+362,00 do 1+192,00 (część chodnika tj. 331 m została przebudowana). Przebudowa obejmuje swoim zakresem m.in.: a) w zakresie przebudowy nawierzchni jezdni: - likwidacja zapadnięć przy studniach kanalizacyjnych, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 12 S o grubości warstwy 4 cm, b) w zakresie przebudowy nawierzchni chodnika: - warstwa ścieralna z kostki betonowej (szarej) o grubości – 6 cm, - warstwa podsypki piaskowej o grubości – 5 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości – 10 cm, - podłoże: grunt rodzimy, c) w zakresie nawierzchni zjazdów: - warstwa ścieralna z kostki betonowej (czerwonej) o grubości – 8 cm, - warstwa podsypki piaskowej o grubości – 5 cm, - warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości – 15 cm. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: - dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 8 do SIWZ, - przedmiary robót – załącznik Nr 9 do SIWZ. Uwagi: 1) Zamawiający nie będzie dodatkowo pokrywał Wykonawcy kosztów składowania i utylizacji materiałów oraz odpadów pochodzących z robót rozbiórkowych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przejezdności i utrzymania nawierzchni zjazdów i dojazdów do posesji przy drodze. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (na formularzu Oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca powinien udzielić minimum 3 letniej gwarancji oraz rękojmi za wady na wykonane prace. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do samodzielnej analizy przedmiaru, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów budowlanych. d) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy na każdym etapie budowy - na własny koszt. e) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady powstałe w trakcie wykonywania robót. f) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację gospodarki odpadami wymaganą przepisami szczególnymi i udostępnić ją Zamawiającemu na jego żądanie. g) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia: projektu czasowej organizacji ruchu, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), innych dokumentów i prac wymienionych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w treści wzoru umowy ( Zał. Nr 7 do SIWZ ). h) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga: Warunki Zamawiającego dla czasowej organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia: 1) Projekt czasowej organizacji ruchu musi przewidywać przejezdność drogi przynajmniej jednym pasem ruchu. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia drogi z ruchu na całej długości, z wyjątkiem okresu wykonywania robót polegających na układaniu mas bitumicznych. 3) Odcięcia dojazdów do poszczególnych działek nie mogą być jednorazowo dłuższe niż 8 godzin. 3.2 Jeżeli podczas prowadzenia robót uszkodzona zostanie jakakolwiek infrastruktura drogowa, Wykonawca niezwłocznie ją odtworzy. 3.3 Wykonawca ma obowiązek właściwego zabezpieczenia oraz czasowego oznakowania prowadzonych robót na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zobowiązuje się do wykonywania robót w kamizelkach odblaskowych, zgodnie z zasadami BHP. 3.4 Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 3.5 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z obowiązującymi normami, instrukcjami oraz ze sztuką budowlaną. 3.6 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną oraz materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów bez względu na fakt odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach