Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Popów - centrum

Gmina Szczytniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62865 Szczytniki, Szczytniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
    Szczytniki 139
    62865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
    REGON: 25085502100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Popów - centrum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Popów - centrum.2. Przedmiot zamówienia obejmuje : a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym : roboty pomiarowe; roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki – grubość frezowania do 4 cm; remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami mineralno-bitumicznymi z lepiszczem asfaltowym z obcinaniem krawędzi; b) poszerzenia, w tym : roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernym – koryto na poszerzeniu; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat. II-IV mechanicznie – zagęszczanie zagęszczarką; podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm wytworzonym w węźle betoniarskim i dostarczonym na plac budowy; podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 25 cm; mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy z kruszywa łamanego, przy uzyciu 0,8 kg/m2 emulsji asfaltowej; warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm – mieszanka AC 11 W 50/70 dla KR1; c) nowa konstrukcja jezdni, w tym roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi – koryto na poszerzeniu; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat. II-IV mechanicznie – zagęszczanie zagęszczarką; ;podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm wytworzonym w węźle betoniarskim i dostarczonym na plac budowy; podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 25 cm; mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy z kruszywa łamanego, przy użyciu 0,8 kg/m2 emulsji asfaltowej; warstwa wiążąca nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm – mieszanka AC 11 W 50/70 dla KR1; d) nawierzchnia, w tym mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją, przy użyciu 0,3 kg/m2 emulsji asfaltowej; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową, wbudowaną mechanicznie – mieszanka asfalt AC 11 W 50/70 dla KR1; mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy lub nawierzchni betonowej (bitumicznej) emulsją, przy użyciu 0,5 kg/m2 emulsji asfaltowej; warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 3 cm – mieszanka AC 8 S 50/70 dla KR1; e) pobocza, w tym plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie, przy grubości ścinania 10 cm; nawierzchnie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, przy grubości warstwy górnej po uwałowaniu 10 cm; f) organizacja ruchu, w tym słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70 mm; tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2; g) roboty towarzyszące, w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza inwestycji. 2.1. Parametry projektowe : - klasa drogi : D (dojazdowa) - prędkość projektowa : 40 km/h - długość drogi : 531,50 m - szerokość jezdni : 3,50 m (poszerzenie o 0,70 m) na odcinku od km 0+420,70 do km 0+531,50 szer. 4,0 m - szerokość podbudowy : 3,50 m - szerokość poboczy : 0,25 m, na odcinku od km 0+420,70 do km 0+531,50 0,50 m, - spadek nawierzchni : 2% - spadek poboczy : 4 % - wjazdy : nie projektuje się - rowy : brak 2.2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : - dokumentacji projektowej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiarze robót, - projekcie organizacji ruchu. Uwaga: dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać następujące dokumenty : inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (2 egz.), dokumentację powykonawczą (2 egz.). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót. 5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach