Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 674514 G żwirowej na tłuczniową w miejscowości Danowiec na długości 1550,00 m i szerokości 3,50 m.

Gmina Mycielin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-831 Korzeniew,
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7613123, 7513419 , fax. 0-62 7613181
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mycielin
    62-831 Korzeniew, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7613123, 7513419, fax. 0-62 7613181
    REGON: 25085546900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 674514 G żwirowej na tłuczniową w miejscowości Danowiec na długości 1550,00 m i szerokości 3,50 m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 674514 G żwirowej na tłuczniową w miejscowości Danowiec na długości 1550,00 m i szerokości 3,5 m. Parametry techniczne: - długość drogi - 1550,00 m - szerokość jezdni - 3,50 m - szerokość poboczy - 2 x 1,75 m - szerokość korony - 7,00 m - spadek nawierzchni - 3 % - spadek poboczy - 7 %
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co oznacza , że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem ; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowy dróg i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 4 i 6 SIWZ 2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , co oznacza , że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 7 SIWZ 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Udziela 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie. 5.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 2 SIWZ. 6.Ocena spełnienia warunków odbędzie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ. 7.Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i SIWZ , do oferty muszą być dołączone Oświadczenia lub dokumenty wymienione w Rozdziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Dokumenty stwierdzające , że osoba - kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w specjalności budowy dróg oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie minimum 1 zamówienie. 8.Zatwierdzony projekt umowy. 9.Podwykonawcy zał. Nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mycielin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach