Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 440227W Kalinowo - Dalekie o długości 5280 mb

Gmina Długosiodło ogłasza przetarg

  • Adres: 07-210 Długosiodło, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7412512 w.47, 7412526 , fax. 02907412512
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długosiodło
    ul. Kościuszki 2 2
    07-210 Długosiodło, woj. mazowieckie
    tel. 029 7412512 w.47, 7412526, fax. 02907412512
    REGON: 55066811400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlugosiodlo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 440227W Kalinowo - Dalekie o długości 5280 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej Kalinowo - Dalekie: - roboty pomiarowe - 5,28 km, - profilowanie poprzeczne i podłużne wraz z zagęszczeniem istniejącej nawierzchni na szerokości projektowanej korony drogi- 31 680 m2, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego (50/50%) o grubości 10 cm na jezdni drogi głównej oraz zjazdach bitumicznych i skrzyżowaniach oraz zatokach przystankowych - 25 450 m2, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm, kategoria obciążenia ruchem KR 2, szerokości 4,10 i 5,10 m - 23 330 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm, kategoria obciążenia ruchem KR 2, szerokość 4 i 5 m - 22 800 m2, - uzupełnienie mieszanką kruszywa naturalnego oraz profilowanie i zagęszczanie poboczy żwirowych drogi na odcinku wykonanej nawierzchni bitumicznej oraz zjazdach i skrzyżowaniach warstwą śr. grubości 10 cm i szerokości poboczy 0,75 m - 7 227,5 m2, - wykonanie nawierzchni dojazdów do bram za linią chodnika z mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego o gr. 15 cm - 800 m2, - przygotowanie i zamocowanie oznakowania pionowego - 68 szt. tablic znaków, - wymalowanie linii stop oraz linii P-10 przejścia oznakowane dla pieszych oraz linii krawędziowych wzdłuż zatok przystankowych - 55 m2, - wykonanie barierki ochronnej na odcinku wzdłuż chodnika nad przepustem - 8 mb, - przebudowa istniejącego przepustu, - wykonanie chodnika o długości 900 mb., szerokości 1,5 m z kostki betonowej o gr. 6 cm, - wykonanie studzienki ściekowej wraz z rurociągiem drenarskim, - wykonanie ścieków podchodnikowych dla odprowadzenia wody deszczowej. CPV - 45233000 - 9 - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ) rachunek bankowy - Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie o./Długosiodło nr konta 24 8931 0003 0600 0824 2022 0013.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. b.1) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b.2) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające charakterowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 1 mln. zł każda, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać , iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust. 1 i art.24 ust.1i 2 Pzp. (załącznik nr 4 do SIWZ) 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w szczególności w zakresie, o którym mowa w § 5 ust. 1 ppkt b.1) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 5 do SIWZ), 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 6 do SIWZ). 8) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 9) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z § 12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dlugosiodlo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach