Przetargi.pl
„Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 150418C Jankowo Centrum”

Gmina Pakość ogłasza przetarg

  • Adres: 88170 Pakość, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 525 666 075
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
    ul. Rynek 4
    88170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 525 666 075
    REGON: 9235078300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 150418C Jankowo Centrum”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest: 1. Przebudowa drogi gminnej Jankowo - Centrum Etap I – od km 0+000 do km 0+270 2. Przebudowa drogi gminnej Jankowo – Centrum Etap II – od km 0+000 do km 0+193 2.1.1 ZAKRES I SPOSÓB WYKONYWANIA PRAC BUDOWLANYCH DLA CZĘŚCI NR 1: Zakresem opracowania objęto przebudowę drogi gminnej nr 150418C relacji Jankowo- Centrum w km 0+000 do 0+270. Długość 0,270 km. Na podstawie pomiarów terenowych obliczono długości i powierzchnie zagospodarowania drogowego: Nawierzchnia:  Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 – grubość po zagęszczeniu 10 cm, • Ciąg główny – długość: 206 m, szerokość: 4,5 m oraz długość 64 m, szerokość: 3,5 m – łącznie 1151 m2, • Poszerzenia – 9 m2, • Zjazdy – 42,5 m2,  Ułożenie warstwy wiążącej – skropienie podbudowy z kruszywa emulsją asfaltową 62% w ilości 0,8 kg/m2 (ciąg główny, zjazdy, poszerzenie) – 1202,5 m2  Warstwa ścieralna – nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych grubość po zagęszczeniu 4 cm (ciąg główny, zjazdy, poszerzenie) – 1202,5 m2,  Pobocza – wyrównanie poboczy kruszywem łamanym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 14 cm. – 270 x 2,0 x 0,5 = 270 m2 x 0,14 = 37,8 m3 Wykaz zjazdów:  Km 0+032 strona prawa 4,5 x 1,0 = 4,5 m2  Km 0+101 strona prawa 5,0 x 4,0 = 20,0 m2  Km 0+202 strona lewa 4,0 x 2,5 = 10,0 m2  Km 0+260 strona prawa 4,0 x 2,0 = 8,0 m2 Razem 42,5 m2 2.1.2 ZAKRES I SPOSÓB WYKONYWANIA PRAC BUDOWLANYCH DLA CZĘŚCI NR 2: Zakresem opracowania objęto przebudowę drogi gminnej nr 150418C relacji Jankowo- Centrum w km 0+000 do 0+193. Długość 0,193 km. Na podstawie pomiarów terenowych obliczono długości i powierzchnie zagospodarowania drogowego: Nawierzchnia:  Rozbiórka betonowych płyt drogowych o wym. 3,0 x 1,0 x 0,15 od km 0+072 do km 0+179 (107,0 m x 3,0 m = 321 m2) i złożenie we wskazanym miejscu przez Inwestora,  Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 107,0 x 3,5 m = 374,5 m2  Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63 – warstwa grubości po zagęszczeniu 15 cm. 107,0 m x 3,5 m = 374,5m2,  Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 – grubość po zagęszczeniu 10 cm, • Ciąg główny – długość: 193 m, szerokość: 3,5 m– łącznie 675,5 m2, • Poszerzenia – 18 m2, • Zjazdy – 65 m2,  Ułożenie warstwy wiążącej – skropienie podbudowy z kruszywa emulsją asfaltową 62% w ilości 0,8 kg/m2 (ciąg główny, zjazdy, poszerzenie) – 758,5 m2  Warstwa ścieralna – nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych grubość po zagęszczeniu 4 cm (ciąg główny, zjazdy, poszerzenie) – 758,5 m2,  Pobocza – wyrównanie poboczy kruszywem łamanym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 14 cm. – 193 x 2,0 x 0,5 = 193 m2 x 0,14 = 27,02 m3 Wykaz zjazdów: Km 0+025 strona lewa 4,0 x 2,0 = 8,0 m2 Km 0+055 strona prawa 4,0 x 2,0 = 8,0 m2 Km 0+076 strona lewa 4,0 x 2,0 = 8,0 m2 Km 0+121 strona prawa 8,0 x 1,0 = 8,0 m2 Km 0+092 strona lewa 5,0 x 2,0 = 10,0 m2, Km 0+135 strona prawa 7,0 x 1,0 = 7 m2 Km 0+116 strona lewa 8,0 x 1,0 = 8,0 m2 Km 0+161 strona prawa 4,0 x 2,0 = 8,0 m2 Razem 65,0 m2 2.2. Termin wykonania robót Od dnia podpisania umowy do dnia 15 maja 2017 r. 2.3. Inwentaryzacja powykonawcza Zamawiający wymaga sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej przez Wykonawcę. 2.4. Gwarancja i rękojmia za wady Wymagany okres rękojmi za wady 36 miesięcy oraz gwarancji na wykonane roboty wynosi min. 12 miesięcy (w zależności od okresu zdeklarowanego w ofercie) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ: - projekt, - przedmiar - szczegółowa specyfikacja techniczna UWAGA: powołane wyżej przedmiary mają charakter pomocniczy. Zadanie należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, szczegółową specyfikację techniczną. Projekt budowlany, będący załącznikiem do SIWZ, stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.6. Jeżeli w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wykazać, jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu- wówczas wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty.  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.  gwarancjach bankowych  gwarancjach ubezpieczeniowych  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Pakości 72 8170 1034 0050 0207 2000 0070 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie, natomiast kopię ww. dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwraca wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, w której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach