Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 041529C w miejscowości Karolewo

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-341 Świecie nad Osą, 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4661613 , fax. 056 4661621
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    1 1
    86-341 Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4661613, fax. 056 4661621
    REGON: 00054245100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 041529C w miejscowości Karolewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 041529C w miejscowości Karolewo. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: Robót przygotowawczych i ziemne obejmujących: - Roboty pomiarowe na odcinku 1,545 km; - Rozebranie nawierzchni z podkładów kolejowych na powierzchni 50,00 m2; - Ścinanie poboczy - usunięcie darniny na powierzchni 3 080,00 m2; - Załadunek i transport gruntu z poboczy w ilości 154,00 m3; - Roboty ziemne wykonywane koparkami związane z wykonaniem poszerzeń podbudowy w ilości 598,00 m3; - Roboty ziemne wykonywane koparkami związane z uformowaniem korpusu drogowego w ilości 640,00 m3; - Formowanie i zagęszczenie nasypu pod korpus drogowy w ilości 329,00 m3; Modernizację urządzeń odwadniających obejmujących: - Wykopy wykonywane koparkami w ilości 75,30 m3; - Montaż studzienek ściekowych w ilości 5,00 szt.; - Wykonanie ław fundamentowych pod przepust w ilości 1,00 m3; - Wykonanie ścianki czołowej dla rur o średnicy 40,00cm w ilości 1,00 szt.; - Wykonanie przepustu z rur betonowych o średnicy 40,00cm w ilości 8,00 mb; - Ułożenie rurociągu o średnicy 25,00cm w ilości 43,00 mb; - Zasypanie wykopów liniowych w ilości 75,30 m3; Wykonanie oporników obejmujących: - Wykonanie ław fundamentowych pod krawężnik z oporem w ilości 42,40 m3; - Montaż krawężników betonowych w ilości 770,00 mb; Podbudowy jako warstwa dolna na korekcie łuków i poszerzeniach obejmującej: - Warstwy odsączające na poszerzeniach zagęszczone mechanicznie o grubości 10cm na powierzchni 2 389,00 m2; - Warstwy z kruszywa łamanego jako warstwa dolna o grubości 15cm na poszerzeniach i korekcie łuków na powierzchni 2 788,00 m2; - Warstwy z betonu o grubości 17cm na poszerzeniach na powierzchni 216,00 m2; Podbudowy jako warstwa górna na jezdni obejmującej: - Wyrównanie podbudowy tłuczniem sortowanym w ilości 181,50 m3; - Warstwy z kruszywa łamanego jako warstwa górna o grubości 8cm na powierzchni 5 875,00 m2; Nawierzchni obejmującej: - Skropienie podbudowy emulsją asfaltową na powierzchni 7 415,00 m2; - Nawierzchnię z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości 4cm na powierzchni 7 233,00 m2; - Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową na powierzchni 7 233,00 m2; - Nawierzchnię z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości 4cm na powierzchni 7 107,00 m2; Opasek obejmujących: - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na powierzchni 1 490,00 m2; - Podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 16cm na powierzchni 1 490,00 m2; Zjazdów obejmujących: - Roboty ziemne wykonywane koparkami związane z wykonaniem koryta pod zjazdy w ilości 38,00 m3; - Warstwy odcinające zagęszczone mechanicznie o grubości 5cm na powierzchni 189,00 m2; - Podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 15cm na powierzchni 189,00 m2; - Nawierzchnię z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości 4cm na powierzchni 189,00 m2; - Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową na powierzchni 189,00 m2; - Nawierzchnię z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości 4cm na powierzchni 189,00 m2; Poboczy gruntowych obejmujących: - Ręczne formowanie poboczy w ilości 397,00m3; - Mechaniczne profilowanie poboczy na powierzchni 1 982,00m2; - Mechaniczne zagęszczanie poboczy na powierzchni 1 982,00m2; Robót wykończeniowych obejmujących: - Plantowanie poboczy i skarp na powierzchni 5 025,00m2; - Ustawienie słupków stalowych pod oznakowanie w ilości 7,00 szt.; - Zamocowanie znaków drogowych w ilości 10,00 szt.; - Wykonania oznakowania poziomego na powierzchni 3,00 m2; Inwentaryzacji obejmującej: - Inwentaryzację powykonawczą na długości 1 545,00 km; Ponadto w drodze przetargu: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, projektu stałej organizacji ruchu dla całej drogi, uwzględniając projektowane oznakowanie. Wykonawca również zapewni pełną obsługę geodezyjną. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy, organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, wykonania robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane będą zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót. Przedmiar robót dołączony przez Zamawiającego do SIWZ nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) do dnia 15.04.2015r. do godz. 10:00. 1. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecienadosa.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach