Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej zlokalizowanej na dz. nr 623, 548/4 i 679/23 w Kamieńcu Ząbkowickim

Gmina Kamieniec Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8162010 , fax. 074 8173361
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
    ul. Ząbkowicka 26
    57230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8162010, fax. 074 8173361
    REGON: 89071844900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienieczabkowicki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej zlokalizowanej na dz. nr 623, 548/4 i 679/23 w Kamieńcu Ząbkowickim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga przebiega częściowo przez teren zabudowany i łączy ul. Kolejową z ul. Nauczycielską oraz stanowi dojazd do przychodni medycznej oraz przyległych posesji. Długość planowanego do remontu odcinka wynosi 171 mb. Planowane przedsięwzięcie obejmuje remont istniejącego układu komunikacyjnego poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych oraz wymianę zniszczonej nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo – piaskowej po uprzednio wykonanej podbudowie o grubości 10cm. Następnie dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 20cm, górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego 10cm. Całość nawierzchni będzie obramowana krawężnikiem betonowym (obustronnie) posadowionym na ławie betonowej z oporem, obniżonym na wjazdach jako najazdowe. Ciąg pieszy zostanie wykonany z kostki betonowej 8cm obramowany obustronnie obrzeżem betonowym o wym. 8x30cm na nowych warstwach konstrukcyjnych, tj. warstwy odcinającej z piasku grubości 10cm oraz podbudowy z mieszanki mineralnej grubości 20cm. Na zjazdach w ciągu chodnika konstrukcja podbudowy jak na ciągu jezdnym. Uwaga: • Zalecane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia, jako czynność pomocniczą przy przygotowaniu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli z przedłożonego wyciągu z ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikał zakres objęty przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania i przez cały okres jego trwania Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania miał zatrudnione we własnym przedsiębiorstwie lub/i przedsiębiorstwie podwykonawcy, co najmniej 2 osób na umowę o pracę, w wymiarze na pełen etat przy robotach związanych z oczyszczaniem rowu wraz z profilowaniem dna i skarp, frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, ścinanie pobocza mechanicznie. Zamawiający wymaga również zatrudnienia przez Wykonawcę kierownika budowy. 2. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać, zgodnie z załącznikiem nr 5. 3. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany w terminie 3 dni od otrzymania wezwania, przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 4. W przypadku nie przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 3 lub stwierdzenia, że do świadczenia usług wynikających z niniejszej umowy nie jest zatrudnionych na umowę o pracę na pełen etat co najmniej 2 osób, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 2.000 zł brutto za każde stwierdzone zdarzenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach