Gmina Koźminek ogłasza przetarg
- Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7637085 , fax. 062 7637207
- Data zamieszczenia: 2012-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
ul. Kościuszki 7 7
62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
tel. 062 7637085, fax. 062 7637207
REGON: 25085541700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Bogdanów, Chodybki i Moskurnia Mała - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Bogdanów, Chodybki i Moskurnia Mała 1. Bogdanów: 1.1. STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 1.2. PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono nw. parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,00m - pobocza obustronne 2 x 1,00m Przekrój poprzeczny drogi zaprojektowano drogowy, ze spadkami jezdni po 2% i poboczy po 7%. Pobocza należy wykonać gruntowe na szerokości 2 x 1,00m. 1.3. PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - długość drogi 560m - szerokość jezdni 4,00m - szerokość poboczy 2 x 1,00m - szerokość korony 6,00m - spadek jezdni 2 % - spadek poboczy 7 % 1.4.KONSTRUKCJA DROGI Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1. Wspomniana konstrukcja nawierzchni w I ETAP-ie przebudowy składa się z następujących warstw: - masa mineralno - asfaltowa dla KR1-KR2 (w-wa ścieralna) o gr. 4cm - górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego (gabro, granit, melafir) o gr. 15cm - dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 10cm 1.5. ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez zachowanie istniejących spadków nawierzchni jezdni oraz poboczy drogi. Istniejące rowy przydrożne należy odmulić. Przepust pod drogą w km 0+047 jak również przepusty pod zjazdami na pola i do posesji należy przebudować. 1.6. POZOSTAŁE ROBOTY I CZYNNIKI Cały zakres robót zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogi gminnej. Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń podziemnych w miejscach, gdzie istnieje zagrożenie ich naruszenia. Roboty ziemne w obrębie urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie. Projektowana przebudowa drogi nie wprowadza zmian w funkcjonowaniu istniejącego środowiska, ponieważ zlokalizowana jest w użytkowym pasie drogowym. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami, zasadami i normami obowiązującymi w tym zakresie. 2. Chodybki: 2.1.STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 2.2. PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono nw. parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,0m - pobocza obustronne 2 x 1,5m Przekrój poprzeczny drogi zaprojektowano drogowy, ze spadkami jezdni po 2% i poboczy po 7%. Pobocza należy wykonać gruntowe na szerokości 2 x 1,5m. 2.3. PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - długość drogi 680m - szerokość jezdni 4,0m - szerokość poboczy 2 x 1,5m - szerokość korony 7,0m - spadek jezdni 2 % - spadek poboczy 7 % 2.4. KONSTRUKCJA DROGI Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1. Wspomniana konstrukcja nawierzchni w I ETAP-ie przebudowy składa się z następujących warstw: - masa mineralno - asfaltowa dla KR1-KR2 (w-wa ścieralna) o gr. 4cm - górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego (gabro, granit, melafir) o gr. 15cm - dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 10cm 2.5. ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez zachowanie istniejących spadków nawierzchni jezdni oraz poboczy drogi. 2.6. POZOSTAŁE ROBOTY I CZYNNIKI Cały zakres robót zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogi gminnej. Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń podziemnych w miejscach, gdzie istnieje zagrożenie ich naruszenia. Roboty ziemne w obrębie urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie. Projektowana przebudowa drogi nie wprowadza zmian w funkcjonowaniu istniejącego środowiska, ponieważ zlokalizowana jest w użytkowym pasie drogowym. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami, zasadami i normami obowiązującymi w tym zakresie. 3. Moskurnia Mała: 3.1. STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 3.2. PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono nw. parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,0m - pobocza obustronne 2 x 1,0m Przekrój poprzeczny drogi zaprojektowano drogowy, ze spadkami jezdni po 2% i poboczy po 7%. Pobocza należy wykonać gruntowe na szerokości 2 x 1,0m. 3.3. PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - długość drogi 235m - szerokość jezdni 4,0m - szerokość poboczy 2 x 1,0m - szerokość korony 6,0m - spadek jezdni 2 % - spadek poboczy 7 % 3.4. KONSTRUKCJA DROGI Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1. Wspomniana konstrukcja nawierzchni w I ETAP-ie przebudowy składa się z następujących warstw: - masa mineralno - asfaltowa dla KR1-KR2 (w-wa ścieralna) o gr. 4cm - górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego (gabro, granit, melafir) o gr. 10cm - istniejąca podbudowa tłuczniowa o szerokości 4,5m 3.5. ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez zachowanie istniejących spadków nawierzchni jezdni oraz poboczy drogi. 3.6. POZOSTAŁE ROBOTY I CZYNNIKI Cały zakres robót zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogi gminnej. Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń podziemnych w miejscach, gdzie istnieje zagrożenie ich naruszenia. Roboty ziemne w obrębie urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie. Projektowana przebudowa drogi nie wprowadza zmian w funkcjonowaniu istniejącego środowiska, ponieważ zlokalizowana jest w użytkowym pasie drogowym. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami, zasadami i normami obowiązującymi w tym zakresie. UWAGA W trakcie prowadzonych robót drogowych, wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie znaków geodezyjnych. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa, projekt budowlany, kosztorys ofertowy, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna stanowiące załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332669
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych, słownie: pięć tysięcy złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną