Przetargi.pl
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DOJAZDU POŻAROWEGO NR 14

Nadleśnictwo Gniewkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88140 Gniewkowo, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 510 259 , fax. 52 3510259 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gniewkowo
    ul. Dworcowa 10
    88140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 510 259, fax. 52 3510259 w. 13
    REGON: 9055066700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewkowo.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DOJAZDU POŻAROWEGO NR 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Przebudowa nawierzchni dojazdu pożarowego nr 14 – etap I”. Celem realizacji zamówienia jest wykonanie i odbiór robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych oraz sporządzeniem dokumentacji powykonawczej. Do wykonania są roboty branży drogowej polegające na przebudowie nawierzchni drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 14 wraz z elementami drogi, zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi wewnętrznymi dla uzyskania całorocznej przejezdności dla pojazdów wywozowych i pożarowych. Wykonywane będą roboty w zakresie nawierzchni istniejącej drogi leśnej o nawierzchni kruszywowej ze zniszczeniami od 20-40% powierzchni. Przebudowa nawierzchni dotyczy odcinka dojazdu pożarowego nr 14 o długości 1400m o największym stopniu zniszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 900,00zł (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały termin związania ofertą. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359). Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy BGŻ BNP Paribas S.A. 77203000451110000000667340 z adnotacją: Wadium – „Przebudowa nawierzchni dojazdu pożarowego nr 14 – etap I” Oryginały dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Gniewkowo, przed upływem terminu składania ofert. Składający wadium otrzyma w kasie potwierdzenie jego złożenia. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE PRECYZUJE WARUNKÓW KTÓRYCH SPEŁNIENIE WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY POTWIERDZIĆ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia zawierającego wykaz osób które będą realizowały na podstawie umowy o pracę czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności będące przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna za wystarczające okazanie kopii umowy o pracę osób wskazanych w oświadczeniu, realizujących przedmiot zamówienia. Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Wykonawca złoży dokument z potwierdzeniem, że dane zawarte w oryginalnym dokumencie są zgodne z danymi zawartymi w przedkładanym zanonimizowanym dokumencie. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach