Przetargi.pl
przebudowa nawierzchni chodnika ulicy Kraszewskiego w Stargardzie Szczecińskim

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa nawierzchni chodnika ulicy Kraszewskiego w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z przebudową nawierzchni chodnika ulicy Kraszewskiego w Stargardzie w granicach planu sytuacyjnego obrazującego zakres zadania, a w tym: 1) wykonanie, przed rozpoczęciem robót, niezbędnych pomiarów (niweleta) umożliwiających prawidłowe ustalenie niwelety chodnika w stosunku do jezdni, 2) rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej chodnika, 3) rozbiórka ścieku kamiennego, 4) regulacja istniejącego krawężnika na ławie betonowej z oporem pod krawężnik i ściek, 5) korytowanie pod warstwę podbudowy wraz ze stabilizacją gruntu, 6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm, 7) regulacja wysokościowa istniejących studzienek, zaworów wodociągowych i gazowych, 8) wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdu z kostki gr. 8 cm, 9) wykonanie innych robót ujętych w przedmiarach robót; oraz: 10) wszelkich innych, nie wymienionych w p. 1) - 9), robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki: a) roboty wykonywane są w granicach obszarowych określonych przez projekt budowlany; b) rodzaj robót budowlanych nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych przedmiarem robót; 11) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w opisie zadania, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 12) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu); Wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej siwz. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: plan sytuacyjny obrazujący zakres zadania, przedmiar robót, opis zadania, ogólne specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla robót drogowych (ST)- wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej, (materiały przetargowe udostępnione są jedynie w formie elektronicznej), 2) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do siwz, 3) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin terenów objętych robotami. 4) jeżeli postanowienia ogólnych specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń niniejszej siwz i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia siwz i przedmiarów robót. 5) jeżeli postanowienia niniejszej SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami OST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ 6) podany powyżej opis przedmiotu zamówienia jest stanem znanym Zamawiającemu na moment wszczęcia postępowania (na podstawie analizy i oględzin stanu istniejącego - Zamawiający nie dysponuje projektem budowlanym) - może on się różnić od rzeczywistego, niezbędnego dla realizacji przedmiotu zamówienia, zakresu robót, zakresu, który mieści się w definicji określenia przedmiotu zamówienia. 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) chodnik - ok. 1000 m2 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego; c) wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu, który podlega uzgodnieniu z zarządcą drogi (droga gminna) oraz zatwierdzeniu przez Starostę Stargardzkiego d) wykonawca własnym kosztem i staraniem w ramach zamówienia wykona wszystkie prace wynikające z projektu organizacji ruchu, e) wykonawca zobowiązany jest do uprzedniego informowania właścicieli posesji o zamiarze prowadzenia robót na zjazdach i związanych z tym utrudnieniach, f) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, g) selektywne gromadzenie odpadów ( materiałów z rozbiórki) z budowy z uwzględnieniem zasad postępowania z odpadami nadającymi się do powtórnego wykorzystania. Wywózka elementów zdemontowanych, niemożliwych do wykorzystania na miejscu inwestycji oraz ich utylizacja zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności. Koszt wywózki elementów zdemontowanych, ich utylizacja oraz zagospodarowania nadmiaru ziemi z wykopów leży po stronie Wykonawcy. Materiały odzyskane przewidziane do ponownego wbudowania zabezpiecza Wykonawca do czasu ich ponownego wbudowania. h) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych, i) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, j) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, k) bieżące prowadzenie książki obmiaru, l) dostarczenie zamawiającemu kompletu wszelkich niezbędnych: atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych, m) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek. 2) Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach