Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Michałowice

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91
  • Data zamieszczenia: 2022-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Michałowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji oraz wymianie nawierzchni bitumicznych terenie Gminy Michałowice.2. Przedmiotem robót jest przebudowa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Michałowice polegająca na wymianie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni w ilości szacunkowej 3 850,00 m2, poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wyrównanie i wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z niezbędną regulacją studzienek urządzeń podziemnych zlokalizowanych w jezdni.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy dróg na terenie Gminy w następujących ulicach: 1) ul. Sadowa w Komorowie, 2) ul. Słoneczna w Regułach, 3) ul. Skowronków w Pęcicach Małych, 4) ul. Bez nazwy – boczna od ul. Kasztanowej w Michałowicach. 4. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty ziemne, wykonanie koryta koparkami przedsiębiernymi wraz z wywozem urobku samochodami samowyładowczymi ok. 1 750,00 m3;2) frezowanie nawierzchni bitumicznej - ok. 150,00 m2;3) ręczne plantowanie poboczy - ok. 1150,00 m2;4) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej - ok. 1 000,00 m2;5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - ok. 3 850,00 m2;6) regulacja pionowa studzienek, włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych ulicznych - ok. 6800,00 szt.;7) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- ok. 3 350,00 m2;8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm – ok. 80,00 m2; 5. Jednostką obmiarową jest 1m2 remontu nawierzchni.6. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,2) „Przedmiarach robót”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymwpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:a) Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00. zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 300.000,00. zł4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycieco najmniej 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni 5 000,00 m2.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane roboty budowalne te zostały wykonane w sposób należyty.UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowania osobami:Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie w stanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby:min. 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,min. 1 osobę operatora rozściełacza masy bitumicznej posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora rozściełacza masy bitumicznej;min. 1 osobę do obsługi koparko-ładowarki posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarkilubmin. 1 osobę do obsługi koparki posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych - uprawnienia do wykonywania zawodu operatora koparkiimin. 1 osobę do obsługi ładowarki posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora ładowarki,min. 1 osobę do obsługi zagęszczarki wibracyjnej;min. 1 osobę do obsługi frezarki drogowej posiadającą uprawnienia określonew Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora frezarki do nawierzchni drogowychmin. 1 osobę do obsługi pił do cięcia asfaltu (przecinarek do nawierzchni dróg) posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora przecinarek do nawierzchni dróg o napędzie spalinowym.Informacje dodatkowe:W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnień mając na względzie zakres uprawnień niezbędny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień do obsługi maszyn roboczych przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnień lub jest szerszy.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) zgodnie z którymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.c) dysponowania sprzętem:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w niżej wymienionym zakresie:1) frezarka drogowa co najmniej - 1 szt.,2) rozściełacz masy bitumicznej co najmniej - 1 szt.,3) samochód samowyładowczy co najmniej - 1 szt.,4) koparko-ładowarka co najmniej 1 szt.,5) zagęszczarka wibracyjna co najmniej – 1 szt.,6) koparko-ładowarka co najmniej - 1 szt.,lubkoparka co najmniej - 1 szt. ,iładowarka co najmniej - 1 szt.7) piła do cięcia asfaltu (na mokro) o grubości min. 10 cm – 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach