Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego (akademik) oraz z wewnętrznymi instalacjami (c.o., elektryczną, wod-kan.), wentylacją mechaniczną.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Kolbego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 842 98 01 , fax. 033 8435601, 8430530
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
    Kolbego 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 842 98 01, fax. 033 8435601, 8430530
    REGON: 12007355200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego (akademik) oraz z wewnętrznymi instalacjami (c.o., elektryczną, wod-kan.), wentylacją mechaniczną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego (akademik) oraz z wewnętrznymi instalacjami (c.o., elektryczną, wod-kan.), wentylacją mechaniczną”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określa: 1) Dokumentacja projektowa opracowana przez LW UNIPROJEKT sp. z o.o., z siedzibą 32-540 Trzebinia ul. Gen. Władysława Sikorskiego 71 obejmująca w szczególności: a) projekt zagospodarowania działki; b) projekt architektoniczno – budowlany; c) projekt instalacji sanitarnych; d) projekt instalacji elektrycznych; e) projekt koncepcyjny zatwierdzony przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie opinią konserwatorską OZKr.5183.2121.2016.JCh z 28.10.2016r. oraz OZKr.5183.2121.2016.JCh2 z 27.01.2017 r. – zał. nr 7 do SIWZ; f) Projekt wykonawczy stanowiący zał. nr 8 do SIWZ; g) Przedmiary robót w następujących branżach: - Konstrukcja z architekturą wraz z rozbiórką budynku gospodarczego; - Instalacje sanitarne: wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, deszczowa, p-poż ; - Instalacje wentylacji mechanicznej ; - Instalacje elektryczne, odgromowa, teletechniczne i niskoprądowe; - zagospodarowanie terenu – zgodnie z dokumentacją projektową; stanowiące zał. nr 9 do SIWZ 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)– zał. nr 10 do SIWZ; 3) Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją robót bez zakłóceń, uzgodnieniami wejścia na działki sąsiednie celem wykonania robot i ewentualnymi opłatami z tego tytułu. Cena ofertowa obejmuje cały zakres prac potrzebny do wykonania robót ujętych w dokumentacji projektowej w tym projekcie budowlanym, wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, jak również prace niezbędne do należytego oraz zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu umowy i oddania przedmiotu umowy do użytkowania. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również w szczególności do: 1. wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. –Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz. 1332 z późn. zm.) art. 3 pkt. 14 i przekazania jej Zamawiającemu ( 2 egz. w formie pisemnej i 1 egz. na płycie CD); 2. wykonanie dokumentacji prac konserwatorskich – program prac konserwatorskich przez uprawnionego konserwatora dzieł sztuki wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz dokumentacji powykonawczej o ile jest wymagana przez konserwatora i przekazania jej Zamawiającemu ( 2 egz. w formie pisemnej i 1 egz. na płycie CD); 3. dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego montowanych urządzeń i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej z UDT (w tym ostateczną decyzję zezwalającą na eksploatację urządzenia); 4. wykonania dokumentacji projektowej przyłącza wody, kanalizacji i deszczówki, dokonania uzgodnień z odpowiednimi jednostkami, uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót na podstawie pełnomocnictwa od Inwestora, wykonanie robót na podstawie wykonanej dokumentacji Zamawiający informuje, że na czas budowy możliwe będzie korzystanie z obecnego przyłącza wody. Po opracowaniu i zatwierdzeniu projektu przyłącza zostanie wykonane przyłącze na podstawie odrębnego zlecenia. Zamawiający informuje , że jest na etapie zawierania umowy o wykonanie przyłącza elektrycznego. Wnioskowany przez Zamawiającego termin wykonania przyłącza- lipiec/sierpień 2018 . Należy przewidzieć konieczność używania przez pierwszy okres budowy agregatu prądotwórczego. Węzeł cieplny i podłączenie budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej jest poza zakresem umowy. Uwaga ! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). Zamówienie jest współfinansowane ze środków dotacji celowej udzielonej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego na dofinansowanie inwestycji pn. „Adaptacja kamienicy w Starym Mieście na Akademik”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 tys. złotych ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r Nr 42, poz. 275); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Zachodnim WBK S.A. Nr konta bankowego: 47 1090 2590 0000 0001 3232 4514. 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Przebudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego (akademik) oraz z wewnętrznymi instalacjami (c.o., elektryczną, wod-kan.), wentylacją mechaniczną ”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium - Przebudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego (akademik) oraz z wewnętrznymi instalacjami (c.o., elektryczną, wod-kan.), wentylacją mechaniczną”. 8. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 7.5 e) f) g) SIWZ. c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. d) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 7.6 SIWZ nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 7.6 SIWZ. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie; b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje wszelkie informacje i korespondencję. 5) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 6) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. 7) Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie jest zobowiązany złożyć dokument o którym mowa w pkt 7.5 e)f),)g)7.10 INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126) 1) Formularz ofertowy wraz z załącznikami (tj. oświadczenie zał. nr 2 (i zał. 2a i/lub 2b w zależności od woli Wykonawcy) do SIWZ) 2) Kosztorysy ofertowe; 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dowód wpłaty wadium; Uwaga: Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy prowadzonych prac. Harmonogram rzeczowo – finansowy musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego. SIWZ 8) Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zdolności technicznych lub zawodowych wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wykazać wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach