Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa Domu Kultury w Radwanicach w ramach projektu pn. „Rozwój oferty kulturalno-edukacyjnej na terenie Gminy Radwanice i Zagłębia Miedziowego poprzez utworzenie nowoczesnego Domu Kultury w Radwanicach”.

Gmina Radwanice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 311 436
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
    ul. Przemysłowa 17
    59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
    tel. 768 311 436
    REGON: 39064763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radwanice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa Domu Kultury w Radwanicach w ramach projektu pn. „Rozwój oferty kulturalno-edukacyjnej na terenie Gminy Radwanice i Zagłębia Miedziowego poprzez utworzenie nowoczesnego Domu Kultury w Radwanicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa Domu Kultury w Radwanicach w ramach projektu pn. „Rozwój oferty kulturalno-edukacyjnej na terenie Gminy Radwanice i Zagłębia Miedziowego poprzez utworzenie nowoczesnego Domu Kultury w Radwanicach”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia przewidziano rozbudowę istniejącego obiektu Domu Kultury w Radwanicach wraz z jego przebudową i nadbudową, z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wiatą na odpady stałe oraz zagospodarowaniem terenu. Na terenie inwestycyjnym projektuje się budynek usługowy - Dom Kultury z salą widowiskową teatralno-kinową, salą wielofunkcyjną z zapleczem gastronomicznym, częścią administracyjną i salami zajęciowymi. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) wyburzenie ścianek działowych w części istniejącej, b) wymiana gruntu, c) wykonanie ław i stóp fundamentowych, d) murowanie ścian, e) wykonanie izolacji wodochronnych, termicznych oraz akustycznych, f) wykonanie instalacji wewnętrznych: c.o., chłodzenia, wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, kanalizacyjnej, wodnej, gazowej, elektrycznej silnoprądowej (w tym: oświetlenia, gniazd i siły, fotowoltaicznej, odgromowej i uziemiającej) oraz elektrycznej słaboprądowej (w tym: instalacje systemu teleinformatycznego, systemu cctv, systemu sswin, systemu oddymiania i sygnalizacji pożarowej, g) wykonanie warstw wykończeniowych podłogi na gruncie, h) montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, i) wykonanie robót wykończeniowych: ścian działowych, posadzek, sufitów robót tynkarskich, malarskich i okładzin wewnętrznych, j) montaż urządzeń sanitarnych, k) montaż kurtyn powietrznych, l) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, m) wykonanie schodów oraz poręczy i balustrad, n) wykonanie szybu windowego wraz z montażem windy, o) wykonanie prac dekarskich konstrukcji dachu wraz z jego pokryciem, p) montaż rynien i rur spustowych, q) montaż wyłazu dachowego z funkcją klapy dymowej, r) zagospodarowanie tereny, w tym w szczególności: wycinka pojedynczych drzew i krzewów, wymiana gruntu, niwelacja terenu, wykonanie terenów utwardzonych chodników, dróg dojazdowych, miejsc parkingowych, wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych: wodnej, kanalizacyjnej, deszczowej, gazowej, montaż wiaty na odpady stałe, nasadzenia drzew i krzewów wraz z wykonaniem trawnika, montaż małej architektury, s) przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń i systemów. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: a) wykonania technologii sceny (technologia ogólna, akustyka, elektroakustyka, kinotechnika, multimedia oświetlenie sceniczne), b) technologii kuchni (dostawa i montaż wyposażenia w zakresie technologii gastronomicznej), c) dostawy mebli i sprzętu komputerowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 90.000 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Formularz oferty 4) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu 5) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych;UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach