Powiat Leżajsk ogłasza przetarg
- Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Kopernika 8
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 2404500, 2404560 , fax. 0-17 2404509
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Leżajsk
ul. Kopernika 8 8
37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
tel. 0-17 2404500, 2404560, fax. 0-17 2404509
REGON: 69058646800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Brzózie Królewskiej - IV etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: Przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Brzózie Królewskiej - IV etap polegające na dobudowie kaplicy, przebudowie pomieszczeń skrzydła północnego budynku w poziomie piwnic i wysokiego parteru wraz z instalacjami oraz roboty wykończeniowe w poziomie I i IIp oraz wyposażenie kuchni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego tj. 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 Pzp; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Kierownik budowy (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z pięcioletnim doświadczeniem Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej j.n. a) posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia lub zdolność kredytowania do kwoty min. 600 000 PLN b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN 4)posiadają doświadczenie w realizacji robót: Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum jeden kontrakt porównywalny z przedmiotem z zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600 000 PLN - potwierdzone referencjami. 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty -min. 36 miesięcy (oświadczenie w formularzu oferty) .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.. 1 pkt 4-8 PZP - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5 - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do formularza oferty; 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy), potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 5.1 2) 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 3) a) 10) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzającej spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 3) b) 11) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy minimum jeden kontrakt porównywalny z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600 000 PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 4) 12) W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy i udzielonej gwarancji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.lezajsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa starego budynku Ośrodka Zdrowia w Pruchniku
Dodano: 2016-07-15 - Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Senior-WIGOR w Racławówce
Dodano: 2015-09-30 - Rozbudowa i przebudowa Miejsko-Gminnego Domu Kultury w Głogowie Młp.- etap I
Dodano: 2014-12-03 - Poprawa jakości systemu edukacji w Gminie Boguchwała poprzez rozbudowę i modernizację kompleksu szkolnego w Niechobrzu - SP nr 2 i ZS w Niechobrzu - etap II sprzęt i wyposażenie
Dodano: 2014-07-23 - Poprawa jakości systemu edukacji w Gminie Boguchwała poprzez rozbudowę i modernizację kompleksu szkolnego w Niechobrzu - SP nr 2 i ZS w Niechobrzu- etap II sprzęt i wyposażenie
Dodano: 2014-06-25 - Poprawa jakości systemu edukacji w Gminie Boguchwała poprzez rozbudowę i modernizację kompleksu szkolnego w Niechobrzu - SP nr 2 i ZS w Niechobrzu - etap II sprzęt i wyposażenie
Dodano: 2014-06-03 - Budowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Łukawiec
Dodano: 2014-04-07 - Remont i zakup wyposażenia Gminnej Biblioteki Publicznej w Boguchwale
Dodano: 2014-03-07 - Budowa Domu Ludowego w miejscowości Żeglce
Dodano: 2014-02-28 - Remont i zakup wyposażenia Gminnej Biblioteki Publicznej w Boguchwale
Dodano: 2014-01-07