Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa i termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Wolanowie wraz z budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne w Wolanowie wraz z budową zbiornika na nieczystości sanitarne i niezbędną infrastrukturą techniczną”

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-625 Wolanów, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 186 015
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Radomska 20
    26-625 Wolanów, woj. mazowieckie
    tel. 486 186 015
    REGON: 54880900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa i termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Wolanowie wraz z budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne w Wolanowie wraz z budową zbiornika na nieczystości sanitarne i niezbędną infrastrukturą techniczną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, nadbudowa i termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Wolanowie wraz z budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne w Wolanowie wraz z budową zbiornika na nieczystości sanitarne i niezbędną infrastrukturą techniczną. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Kompleksowa przebudowa i nadbudowa istniejącego układu bryły poprzez ponowne wykonanie stropów, ścian pietra, zadaszenia obiektu oraz jego ocieplenia. Obiekt dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej (cegła pustaki betonowe w układzie konstrukcyjnym dwutraktowym podłużnym. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej wiązarowej, kryty blachą trapezową. Stolarka drzwiowa i okienna aluminiowa oraz z profili PCV. Powierzchnia zabudowy budynku ok. 311 m2, kubatura – ok. 2715,30m3. 2) Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi w tym wod- kan. 3) Wykonanie zagospodarowanie terenu zewnętrznego w tym m.in. wykonanie wewnętrznej drogi dojazdowej, chodników, miejsc postojowych, śmietnika oraz odwiertów i montażu sond cieplnych i zagospodarowania zieleni. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). UWAGA: Zamawiający informuje, iż finansowanie przedmiotowej inwestycji odbywać się będzie w latach 2020 – 2022 oraz że limit finansowy na rok 2020 nie przekracza kwoty 500.000 złotych. Limit ten może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub z dokonaniem zmian w budżecie Gminy Wolanów w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku jeżeli zakres zrealizowanych prac wykroczy poza limit wynagrodzenia dla danego roku, Wykonawca złoży fakturę dot. takich prac w miesiącu styczniu roku następnego. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania; 2) sporządzenie planu ewakuacyjnego p.poż wraz z wyposażeniem obiektu wynikające z w/w planu, oznakowania dróg ewakuacyjnych oraz niezbędny sprzęt gaśniczy; 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz spełnienie tych decyzji na koszt wykonawcy np.: a) za zajmowanie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, b) za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji, c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania; 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy. 5) Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego kompleksu obiektów. 6) Uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowania 7) uporządkowanie terenu po budowie, 8) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty konstrukcyjne, roboty murarskie, roboty dekarskie, roboty malarskie oraz roboty dot. instalacji sanitarnych, elektrycznych i zagospodarowania terenu, a także roboty wykończeniowe, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 35.000,00 ( słownie trzydzieści pięć tysięcy) złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku. 2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę,że Wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejsząniż 500.000,00 (słownie: pięćset tysięcy) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiadana rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 500.000,00 złotych. 3. Zdolność techniczna lub zawodowa: 1) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie bądź przebudowie obiektu kubaturowego (budynku), o wartości każdej z w/w robót nie mniejszej niż 1 milion złotych lub - 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie bądź przebudowie obiektu kubaturowego (budynku), o wartości robót nie mniejszej niż 2 miliony złotych. 2) Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Zamawiający wymaga od wykonawców dysponowania osobami, które zapewnią kierowanie budową, oraz robotami, tj. w szczególności: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - kierownikiem (bądź kierownikami) robót posiadającym (posiadającymi) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, (Zamawiający uzna za potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zarówno wykazanie dysponowania jedną osobą posiadającą wszystkie w/w wymagane uprawnienia, jak i wykazanie dysponowania większą liczby osób, które łącznie posiadają wszystkie przedmiotowe uprawnienia). Do sporządzenia wykazu kadry oraz oświadczenia że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia można wykorzystać załączone do SIWZ wzory. Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "zero – jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub/i dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. UWAGA: dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 nr 63, poz. 394 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach