Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
- Data zamieszczenia: 2020-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
ul. Kanonicza 25
31-002 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
REGON: 38719130000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa na potrzeby dostosowania istniejącego budynku Uczelni Uniwersytetu Papieskiego dla osób niepełnosprawnych poprzez budowę wewnętrznego dźwigu osobowego w budynku przy ul. Bernardyńskiej 3 w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w istniejącym budynku Uniwersytetu Papieskiego zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Bernardyńskiej 3, celem dostosowania go do wymogów dla osób niepełnosprawnych. W ramach przebudowy planuje się dostawę wraz z montażem dźwigu osobowego w budynku. 2. OPIS PRZEBUDOWY 2.1. Winda a) W zakresie przebudowy przewiduje się wykonanie dźwigu osobowego. Winda zlokalizowana będzie w duszy istniejącej klatki schodowej i będzie stanowić dodatkową komunikację pionową dla piwnicy, parteru, I i II piętra. b) Szyb windy przewidziano jako samodzielną konstrukcję stalową z przeszkleniami ze szkła laminowanego. Na potrzeby podszybia należy wykonać wykop pod poziomem piwnicy. Przeszklenia montowane po zewnętrznej stronie konstrukcji stalowej wyłączając ścianę przylegającą do środkowego biegu schodów. Wykonane ze szkła laminowanego, hartowanego, gr. 17,52 mm – typ: FLOAT ESG VSG 88.4. Przyjąć rozwiązanie systemowe montażu wybranego producenta. c) W miejscach kolizji konstrukcji z balustradą należy usunąć istniejące słupki zostawiając jedynie poręcz oraz wzmocnić na danym odcinku skrajnymi słupkami drewnianymi. W przypadku kolizji wyjścia z windy z istniejącą balustradą postąpić analogicznie usuwając jednak również poręcz. d) Kabina windy przyjęta zgodnie z WT o wymiarach 1,4x1,1 m e) Zakres zamówienia obejmuje również : f) - na podstawie załączonego projektu opracowanie dokumentacji technicznej dźwigu oraz dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi niezbędnymi i wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami; g) - przeprowadzenie oceny zgodności zainstalowanego dźwigu na zgodność z dyrektywą dźwigową przy udziale Jednostki Notyfikowanej; h) - rozruch dźwigu; i) - wykonanie certyfikacji dźwigu, odbioru rejestracji i dopuszczenia do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego (dalej: „UDT”). Koszty związane z certyfikacją przez UDT, dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji ponosi Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkich niezbędnych pełnomocnictw i upoważnień udziela Zamawiający; j) - przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu; k) - konserwację i serwis dźwigu oraz udział przy okresowych badaniach dźwigu przez UDT, realizację uwag i zaleceń UDT dotyczących dźwigu w całym okresie obowiązywania gwarancji; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki A1, A2, A3 do niniejszej SIWZ, które zawierają dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (zwana dalej w skrócie STWiOR), jak i przedmiar. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie podaje szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendacje opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia dotyczącego istnienia lub braku powiązań kapitałowych przedstawiony jest w załączniku 10 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa wymiana istniejącego dźwigu na nowy wraz z utylizacją starego dźwigu
Dodano: 2023-08-24 - Wymiana i dostosowanie do przewożenia osób niepełnosprawnych windy osobowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Grochowskiej 22 i 24 w Krakowie, w podziale na 2 części
Dodano: 2022-09-28 - Modernizacja budynku mienia gminnego przy ulicy Rynek 11 w Makowie Podhalańskim na potrzeby funkcjonowania MOPS polegającej na dostawie i montażu windy o napędzie elektrycznym.
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109
Dodano: 2022-07-26 - Dostawa dźwigu i montaż oraz przystosowanie szybu dźwigowego dla ekip ratowniczych w budynku Urzędu Miasta Krakowa, przy Al. Powstania Warszawskiego 10.
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa dźwigu i montaż oraz przystosowanie szybu dźwigowego dla ekip ratowniczych w budynku Urzędu Miasta Krakowa, przy Al. Powstania Warszawskiego 10.
Dodano: 2020-12-04 - Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”.
Dodano: 2020-08-28 - Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”.
Dodano: 2020-08-13 - PRZEBUDOWA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZESKU
Dodano: 2020-07-10 - Usługa modernizacji dwóch istniejących dźwigów osobowych w budynku Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie, ul. Lubicz 25A
Dodano: 2020-06-30