Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg
- Adres: 00927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 520 360 , fax. 225 522 507
- Data zamieszczenia: 2017-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmieście
00927 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 520 360, fax. 225 522 507
REGON: 125800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa na podstawie projektu pomieszczenia Dziekanatu Administracji Wydziału Prawa i Administracji na parterze budynku d. CIUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zamówienia należy wykonać cały zakres robót ujęty w Dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składają się: - przedmiary robót. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - rysunki techniczne - opis przedmiotu zamówienia Roboty będą wykonywane w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności na terenie robót określone w Dokumentacji (załącznik nr 1 do SIWZ): Roboty budowlane: 1) Demontaż ścianek systemowych 2) Demontaż sufitu podwieszonego z płyt sufitowych 3) Częściowa rozbiórka posadzki z płyt gresowych 4) Rozbiórka rulonowej wykładziny dywanowej 5) Rozbiórka obudowy kasy pancernej z płyt g-k 6) Demontaż anemostatów i kanałów mechanicznej wentylacji wyciągowej na czas przebudowy. 7) Uzupełnienie rozebranej posadzki jastrychem samopoziomującym. 8) Wykonanie ścianek działowych 9) Reperacje tynków 10) Malowanie tynków 11) Układanie wykładziny dywanowej 12) Montaż stolarki 13) Montaż sufitu podwieszonego 14) Montaż sufitowych anemostatów wentylacji wyciągowej łącznie z podłączeniem kanałowym. Roboty elektryczne 1. Demontaż gniazd wtykowych 2. Demontaż gniazd komputerowych i telefonicznych 3. Demontaż opraw oświetleniowych 4. Demontaż czujek sufitowych i kabla zasilającego (do korytka) instalacji sygnalizacji włamania i napadu 5. Demontaż optycznych czujek dymu oraz kabla zasilającego (do korytka) instalacji sygnalizacji pożaru 6. Montaż nowych gniazd wtykowych 7. Montaż nowych gniazd RJ 45 8. Montaż lamp i włączników 9. montaż czujek sufitowe sygnalizacji włamania i napadu 10. Wykonanie instalacji do zamontowania projektora na suficie 11. Montaż czujek dymowych Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności na terenie robót określonych w Dokumentacji Wykonawca zatrudni na czas realizacji zamówienia osoby, o których mowa w ust. 5 na podstawie umowy o pracę oraz dostarczy imienny wykaz osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pracownikami, który stanowić będzie załącznik do umowy. Zmiany osób, o których mowa powyżej nie będą wymagały zawarcia aneksu do umowy. Najpóźniej w dniu, o którym mowa Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu określonego w ust.5 wraz z imiennym wykazem osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego dokumenty/zaświadczenia potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które może przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 9Pozostałe wymagania, w szczególności sposobu udokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań są określone we wzorze umowy (Rozdział III SIWZ). Roboty remontowe należy prowadzić zgodnie z przepisami p.poż. i BHP. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku o charakterze dydaktyczno- biurowym- dydaktycznym. W związku z charakterem budynku wymaga się prowadzenia robót w ścisłej współpracy z administracją obiektu, w sposób mało uciążliwy dla użytkownika. Prace głośne oraz pracę w godzinach innych niż określone w pkt 13 należy uzgadniać pisemnie z przedstawicielem użytkownika z min. 3 dniowym wyprzedzeniem. W czasie trwania robót teren robót będzie dostępny w godzinach 8.00 – 20.00 w dni robocze (od poniedziałku do soboty). W innych terminach (również w niedziele i święta) przebywanie i prowadzenie robót jest możliwe za pisemną zgodą administracji obiektu. Przed rozpoczęciem prac remontowych, Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu robót. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca (kierownik budowy); Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników imienne identyfikatory i przestrzeganie ich używania podczas trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniej organizacji prac remontowych, tj. utrzymywanie terenu robót remontowych w należytym porządku, wolnym od zagrożeń, przeszkód i zanieczyszczeń na ciągach komunikacyjnych. Do obowiązków Wykonawcy należy każdorazowe posprzątanie po zakończonych pracach remontowych (w tym również uprzątnięcie/wyniesienie gruzu, demontowanych drzwi, złomu). Po zakończeniu prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku. Wykonawca winien przewidzieć w ofercie wszystkie roboty towarzyszące. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej Dokumentacji (zał. Nr 1 do SIWZ). Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty.W przypadku wątpliwości Wykonawca może postąpić zgodnie z zapisami art. 5 niniejszej SIWZ. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie z Panem mgr inż. Januszem Wiśniewskim - tel. 22 55 24 385 lub 600810545 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-13:00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3.900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16