Przetargi.pl
„Przebudowa mostu wraz z dojazdami w km 0+031 drogi powiatowej nr 2245 L Ratoszyn – Grądy – Skrzyniec – Wierzchowiska Stare w m. Ratoszyn – w trybie zaprojektuj i wybuduj”

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej ogłasza przetarg

  • Adres: 24320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 204 072 , fax. 818 204 072
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
    ul. Młodzieżowa 6
    24320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 818 204 072, fax. 818 204 072
    REGON: 43102961300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa mostu wraz z dojazdami w km 0+031 drogi powiatowej nr 2245 L Ratoszyn – Grądy – Skrzyniec – Wierzchowiska Stare w m. Ratoszyn – w trybie zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy mostu drogowego przez rzekę Chodlik wraz z dojazdami w m. Ratoszyn , w km 0+031 drogi powiatowej nr 2245 L Ratoszyn – Grądy – Skrzyniec – Wierzchowiska Stare w trybie zaprojektuj i wybuduj . Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień oraz wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 1.1 W zakresie projektowania wykonawca zastosuje się do wymagań PFU: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu , dokumentację projektową w wersji papierowej – 5 egz. i w wersji elektronicznej 1 egz. : a) projekt budowlany i wykonawczy ,które stanowić będą podstawę wykonania robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na budowę , b) projekty budowlane i wykonawcze na ewentualne przełożenia lub zabezpieczenia uzbrojenia kolidującego z projektowaną inwestycją , c) operat wodno-prawny i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, d) projekt czasowej organizacji ruchu , e) projekt stałej organizacji ruchu f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż , 1.2. W zakresie wykonania robót wykonawca zastosuje się do wymagań PFU a także wykonane zostaną: Prace przygotowawcze i pomocnicze: a) organizacje i zagospodarowanie zaplecza budowy, a) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, poprzez wprowadzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, b) oznakowanie robót w czasie ich prowadzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie, c) organizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, d) po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu. e) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej, f) wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, g) wykonanie operatu powykonawczego , h) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. j) ogół pozostałych prac i dostaw niezbędnych do kompletnego zrealizowania zadania, uzyskania pozwoleń wymaganych prawem oraz przekazania do eksploatacji i użytkowania. 2. Szczegółowy zakres i warunki wykonania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: – 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ,na cały okres związania ofertą, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018 poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank Pekao S.A. nr 81 1240 5497 1111 0010 4156 4009 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: „DT.ZP.2720.03.2018”. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.04.2018r., do godziny 10:00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1876) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , 24-320 Poniatowa, ul, Młodzieżowa 6 (pokój 7) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wraz z kosztorysem ofertowym– zał. nr 9 do SIWZ 2. wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów – zał. nr 8 3.Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub mocodawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach