Przetargi.pl
PRZEBUDOWA MOSTU W SKUŁACH

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
    REGON: 01497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA MOSTU W SKUŁACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu na rzece Pisi Tucznej w ciągu drogi powiatowej Żabia Wola-Piotrkowice (rozbiórka mostu w stanie przedawaryjnym i budowa przepustu) we wsi Bartoszówka-Skuły, Gmina Żabia Wola, Powiat Grodziski, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Mostu w Skułach. Istniejący most: długości 3,9 m całkowita szerokość konstrukcji 10m, w tym jezdnia o nawierzchni asfaltowej szer. 6m, obustronne pobocza asfaltowe o szerokości zmiennej, poręcze stanowią słupki żelbetowe z przeciągami stalowymi. Projektowany przepust o długości 6,85m, rozpiętości przęsła 6,5m, całkowitej szerokości 10m, schemat statyczny zaprojektowano jako ramownicę jednoprzęsłową z prefabrykowaną płytą denną, konstrukcje nośną stanowi żelbetowa płyta pełna, podpory zaprojektowano jako ściany żelbetowe monolityczne, posadowienie na palach prefabrykowanych wbijanych, ustrój nośny stanowi płyta monolityczna o wys. konstrukcji 0,4m i rozpiętości 6,5m, światło obiektu wynosi 6,15m podporami - żelbetowe ściany monolityczne. Obciążenie klasa C wg normy PN-85 S-10030. Roboty związane z budową przepustu należy wykonać na warunkach określonych w SSTWiOR - Roboty mostowe. Zakres rzeczowy objęty zamówieniem: przebudowa istniejącego mostu na przepust w ciągu drogi powiatowej nr 1521 w miejscowości Bartoszówka-Skuły polegającą na rozbiórce istniejącego mostu i budowie przepustu, którego konstrukcję nośną stanowi żelbetowa ramownica jednoprzęsłowa z prefabrykowaną płytą denną z żelbetowymi wylewanymi na mokro płytami przejściowymi, skrzydłami oporowymi połączonymi monolitycznie z konstrukcją ścian nośnych i kapami chodnikowymi stanowiącymi elementy monolityczne wylewne na mokro. Umocnienie skarp i dna cieku trylinką i płytami ażurowymi, budowa chodnika o szer. 2m na dojazdach do przepustu, wymiana konstrukcji nawierzchni w obrębie płyt przejściowych na długości po 18m od krawędzi przepustu oraz na dojeździe do przepustu (odcinek długości 28,1m i szerokości 1m), wykonanie warstwy ścieralnej SMA na przepuście i dojazdach do przepustu. Konstrukcja nawierzchni jezdni na wybudowanym przepuście: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego z masy mineralno-mastyksowej SMA z asfaltu modyfikowanego dla ruchu KR 3-4 gr. 5cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR 3-4 gr. 4,5cm, obramowanie jezdni stanowi krawężnik granitowy 20x18 kotwiony do kapy, ustawiony na podlewce z betonu wodoprzepuszczalnego z lepiszczem żywicznym, z wypełnieniem szczeliny pomiędzy krawężnikiem a kapa elastyczną masą modyfikowaną polimerami. Konstrukcja nawierzchni jezdni na dojazdach do przepustu z wymianą konstrukcji: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego z masy mineralno-mastyksowej SMA z asfaltu modyfikowanego dla ruchu KR 3-4 gr. 5cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR 3-4 gr. 8cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego dla ruchu KR 3-4 gr.10cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego kamiennego gr. 20cm, warstwa odsączająca z pospółki gr. 10cm. Krawężniki-oporniki. Obramowanie jezdni stanowi: krawężnik betonowy 20x30 na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,1025m2, od strony chodnika, opornik betonowy 12x25 na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,069m2. Konstrukcja nawierzchni chodników na przepuście: nawierzchnia z cienkowarstwowych żywic. Konstrukcja nawierzchni chodników na dojazdach do przepustu: nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm, podsypka cem. - piaskowa gr. 3cm, podbudowa - piasek stabilizowany cementem Rc: 2,5 MPa gr. 10cm, obrzeże betonowe 30x8 na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,035m2. Konstrukcja zjazdu: nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5cm, podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego gr. 23cm ( 8cm ,15cm ), warstwa odsączająca gr. 10cm. obramowanie zjazdu opornikiem betonowym 12x25 na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,069m. Oznakowanie poziome należy wykonać jako grubowarstwowe chemoutwardzalne - zmiana w stosunku do projektu wg. OST nr D-07.01.01. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, Bariery ochronne stalowe, Barieroporęczy, Poręcze mostowe stalowe. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót oraz organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. Przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, ITWiOR, SSTWiOR, OST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Technologię oraz szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ będący integralną częścią SIWZ, zawierający: Dokumentacja projektowa (projekty budowlane i wykonawcze) wraz z przedmiarem, pozwoleniem na budowę, uzgodnienie ZUD, Sprawozdanie z badań pali betonowych do budowy mostu - załącznik nr 9A. Instrukcja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ITWiOR) - załącznik nr 9B. SSTWiOR mostowe, Ogólne Specyfikacje Techniczne (OST - drogowe) oraz WT-1 z 2010, WT-2 z 2008 i 2010, WT-4 z 2010, WT-5 z 2010 - załącznik nr 9C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 30 000 PLN Słownie: trzydzieści tysięcy PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach