Przetargi.pl
Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2948 w m. Graboszewo

Powiat Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Poznańska 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 063 2758669
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słupecki
    ul. Poznańska 20 20
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 063 2758669
    REGON: 31106099000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupca.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2948 w m. Graboszewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2948 w m. Graboszewo.Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: 1) dokumentacja projektowa - do wglądu w Powiatowym Zarządzie Dróg z siedzibą w Słomczycach 22, 62-420 Strzałkowo, pokój nr 5; 2) przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 3) opis techniczny - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 4) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie niezbędnym przy realizacji robót będących przedmiotem zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wskazać kluczowych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, 5) wykazać się doświadczeniem zawodowym; tzn. wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 6) wykazać się możliwością korzystania z niezbędnego sprzętu w momencie realizacji zamówienia potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 7) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN, 8) jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt. 1) i 2) musi spełniać każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 3-7) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty - załącznik nr 1, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy - załączniki nr 2 i 3, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie specjalności mostowej ; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt 4) posiadają wymagane uprawnienia, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 at wykonał minimum 2 prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Przez pracę zbliżoną swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę remontowo-budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. 7) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem, 8) parafowany wzór umowy - załącznik nr 7, 9) oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 10) wykaz sprzętu potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6, 11) kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót), 12) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 13) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-slupca.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach