Przetargi.pl
PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1233 N WIRWAJDY - LIPOWO - ZAJĄCZKI - WYGODA W KM 0+250 W M. WIRWAJDY

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1233 N WIRWAJDY - LIPOWO - ZAJĄCZKI - WYGODA W KM 0+250 W M. WIRWAJDY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga powiatowa Nr 1233 N Wirwajdy - Lipowo - Zajączki - Wygoda jest drogą powiatową klasy L, dla której dopuszczalne obciążenie powinno wynosić 80 kN/oś, kategoria ruchu KR1-KR2. Na przedmiotowej drodze obowiązuje ograniczenie tonażu: w km 0+000 - 8+351 - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 10 t z tabliczką o treści Nie dotyczy autobusów od drogi krajowej Nr 16 (m. Wirwajdy) do drogi krajowej Nr 15 (m. Lipowo); Ograniczenia tonażu na obiektach mostowych: w km 6+460 - obiekt mostowy - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 15 t k/m. Reszki; w km 8+223 - obiekt mostowy - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 5 t m. Lipowo. Zadanie obejmuje przebudowę drogowego obiektu inżynierskiego na przepust w ciągu drogi powiatowej nr 1233 N Wirwajdy - Lipowo - Zajączki - Wygoda w km 0+250 w m. Wirwajdy. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,20 km; Karczowanie pni drzew o średnicy 56-75 cm z wywozem karpiny (zagospodarowanie przez Wykonawcę) i zasypaniem dołów w ilości 4,00 szt.; Zabezpieczanie pnia drzewa obudową z desek do wysokości 2 m, przykrycie korzeni matami słomianymi, podlanie wodą w ilości 3,00 szt.; Zdjęcie warstwy humusu w ilości 413,00 m2; Rozebranie bruku (materiał do wykorzystania na miejscu - gabiony, umocnienie skarp) w ilości 276,00 m2; Rozbiórka bariery ochronnej z odwozem na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie w ilości 30,00 mb; Rozbiórka znaków drogowych (słupki) z odwozem na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie w ilości 6,00 szt.; Rozbiórka znaków drogowych (tarcze) z odwozem na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie w ilości 9 szt.; Rozbiórka ścianek czołowych w ilości 58,90 m3; Rozbiórka konstrukcji nośnej stalowej z odwozem na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie w ilości 1,00 kpl; Wykonanie wykopów z transportem gruntu na odkład w ilości 412,50 m3; Wykonanie nasypów mechanicznie w gr. kat. I z pozyskaniem i transportem gruntu (formowanie, woda, zagęszczenie, formowanie) - dokop w ilości 193,50 m3; Wykonanie przepustu z rur stalowych o przekroju łukowo-kołowym, rozpiętości 3,28m, wysokości 2,17m w ilości 17,80; mb Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechaniczne w ilości 377,70 m2; Ułożenie geowłókniny separacyjnej w ilości 377,70 m2; Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych (nieulepszonych, ulepszonych) mechanicznie w ilości 710,49 m2; Skropienie warstw konstrukcyjnych w ilości 710,49 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/45 (dolna) gr. 15cm w ilości 377,70 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 (górna) gr. 20 cm w ilości 359,49 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 - pobocza w ilości 90,00 m2; Podbudowa z betonu asfaltowego, górna, AC22P50/70 gr. 7cm, KR2 w ilości 338,86 m2; Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S PMB45/80-55, warstwa ścieralna gr. 5cm, KR 3 w ilości 332,79 m2; Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, z odwozem na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie w ilości 276,00 m2; Humusowanie z obsianiem skarp w ilości 168,70 m2; Umocnienie skarp przepustu brukiem (materiał z rozbiórki) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 10cm z zalaniem cementem w ilości 40,40 m2; Ustawienie barier stalowych ochronnych jednostronnych, przekładkowych U14a z umocowaniem elementów odblaskowych U-1c w ilości 102,00 m; Ustawianie obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie betonowej w ilości 18,00 m; Wykonanie ścieku trójkątnego 50x50x18 w ilości 60,00 m; Wykonanie ścieku trapezowego (skarpowego) w ilości 12,00 m; Umocnienie skarp i dna rowu materacami gabionowymi (1x1x0,5) (materiał z rozbiórki bruku do wypełnienia gabionów) w ilości 96,00 m2; Odtworzenie tarliska ryb łososiowatych w ilości 1,00 kpl. Wykonanie geodezji powykonawczej w ilości 1,000 kpl. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Wszystkie materiały z rozbiórki nadające się do ponownego użytku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie przy ul. Grunwaldzkiej 62A. Przed rozpoczęciem robót związanych z układaniem masy bitumicznej, Wykonawca przedłoży inspektorowi nadzoru w celu zaakceptowania receptę na masę bitumiczną. Prace w korycie rzeki mogą być prowadzone w terminie od 1.07.2014 r. do 31.08.2014 r. bez ograniczania przepływu wody. Odtworzenie tarliska ryb ma się odbyć pod nadzorem ichtiologa, którego zapewni Wykonawca. Dofinansowanie zadania z rezerwy subwencji ogólnej w 2014 r. z budżetu państwa. Przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót Wykonawca umieści w miejscu wykonywania zadania 2 tablice pamiątkowe zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Tablice zostaną umieszczone tak by nie powodowały utrudnień w ruchu pojazdów i pieszych, w miejscach i w sposób wskazany przez Inwestora. Tablice będą o wymiarach 60 cm x 40 cm i zostaną wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 6 354,00 zł, słownie: sześć tysięcy trzysta pięćdziesiąt cztery złote 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 58 2030 0045 1110 0000 0184 6620 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.10.2014.MT - Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1233 N Wirwajdy - Lipowo - Zajączki - Wygoda w km 0+250 w m. Wirwajdy. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 9). Wadium powinno być wystawione na Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie. Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Rozdział VI pkt 10 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Rozdziale XIV pkt 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach