Przetargi.pl
PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 3662W MOKOBODY - ZALIWIE PIEGAWKI - NIWISKI.

Starostwo Powiatowe w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6447216, 6339513 , fax. 025 6339515
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Siedlcach
    ul. Piłsudskiego 40 40
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6447216, 6339513, fax. 025 6339515
    REGON: 71162056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 3662W MOKOBODY - ZALIWIE PIEGAWKI - NIWISKI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 3662W MOKOBODY - ZALIWIE PIEGAWKI - NIWISKI. -Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - (wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS). b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia(min 5 referencji o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia ) oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. ( Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności mostowej oraz być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy ( 3 lata). d.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. -mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 6 miesięcy w wysokości minimum 1 000 000zł. (oświadczenie), -posiadają średni roczny obrót ( określony na podstawie faktur za roboty w toku i roboty zakończone ) za ubiegły rok w wysokości 5 000 000 zł (oświadczenie). e.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa następujące dokumenty: a.wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - załącznik nr 1. ), b.szczegółowy kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót - załącznik nr 2.), c.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( na formularzu ofertowym), e.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3., j.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności mostowej, będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ), k.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - wg załącznika nr 4, l.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. m.wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, n.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót o.kopia dokumentu wadialnego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach