Przetargi.pl
Przebudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 112155R , w miejscowości Frysztak w km 0+077

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
  • Data zamieszczenia: 2015-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak
    tel. 017 27777110 w. 302
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 112155R , w miejscowości Frysztak w km 0+077
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 112155R , w miejscowości Frysztak w km 0+077, polegających na remoncie i przebudowie obiektu mostowego, jednoprzęsłowego o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej o długość 7,75 m, którego ustrój nośny stanowi płyta żelbetowa o gr.35-40 cm wraz z warstwami konstrukcji nawierzchni ok. 10-20 cm i całkowitej szerokość 7,85 m (szerokość użytkowa obiektu między poręczami wynosi średnio 6,75 m), podpory mostu stanowią przyczółki betonowe. Obiekt wymaga gruntownej przebudowy z uwagi na zły stan techniczny, szczególnie jego elementów konstrukcyjnych, których stan uległ pogorszeniu na skutek oddziaływania wód powodziowych jakie wystąpiły w jego obrębie w latach 2010-2012. Planowane roboty budowlane związane z przebudowa mostu mają charakter odtworzeniowy, konstrukcja obiektu oraz jego usytuowanie w planie pokrywa się z istniejącym i nie stanowią zmiany zagospodarowania terenu. Przebudowa mostu polegać będzie na przebudowie istniejących podpór żelbetowych wraz z wykorzystaniem istniejących konstrukcji podpór oraz na wzmocnieniu konstrukcji nośnej poprzez wykonanie nowej płyty żelbetowej gr. 40 cm wraz z wykonaniem izolacji i warstw konstrukcyjnych jezdni . Ponadto przewiduje się przebudowę dojazdów do obiektu w zakresie niezbędnym do nawiązania niwelety odbudowywanego obiektu oraz wykonanie remontu zabezpieczenia koryta i skarp w obrębie mostu kamieniem łamanym w siatkach oraz narzutem kamiennym celem zabezpieczenie przed podmywaniem podpór mostowych. 2. Zakres przedmiotu zamówienie: 1) Roboty przygotowawcze (zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie objazdów, przejazdów na czas budowy wraz z oznakowaniem, wykonanie tymczasowego przejścia dla pieszych, opracowanie projektu organizacji ruchu). 2) Roboty rozbiórkowe - rozbiórki nawierzchni drogowych , elementów kubaturowych mostu z transportem materiału na składowisko . 3) Roboty ziemne -wykonanie wykopów z transportem urobku poza teren budowy 4) Wykonanie korpusów i ustroju nośnego wraz ze zbrojeniem , osadzeniem kotew zamocowań barier oraz warstwy wyrównawczej na płytach przejściowych 5) Wykonanie hydroizolacji -na zimno 6) Wykonanie i montaż wyposażenia mostu -ustawienie krawężników , montaż barier 7) Roboty przyobiektowe - zasypka przyczółków , umocnienie skarp stożków mostu kamieniem łamanym 8) Roboty nawierzchniowe i zabezpieczające - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego , uszczelnienia taśmą , nawierzchni na gzymsach , zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych 9) Wykonanie dojazdów do mostu stałego - roboty przygotowawcze ( wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej) , roboty ziemne ( wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych , wykonanie nasypów) 10) Odwodnienie korpusu drogowego ( studzienki ściekowe i rewizyjne, drenaż z rur , odbudowa drenów na skarpie, kanalizacja z rur żelbetowych) 11) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na dojazdach 12) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na dojazdach 13) Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem skarp , umocnienie dna i skarp rowów, uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym , 14) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - montaż barier stalowych 15) Wykonanie elementów ulic- ustawienie krawężników , wykonanie chodnika z kostki brukowej i ustawienia obrzeży betonowych Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na materiały (wyroby) oraz urządzenia - gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad i uwag. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w skład której wchodzą: 1) Projekt robót budowlanych stanowiący Rozdział III SIWZ; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące Rozdział IV SIWZ; 3) Przedmiar robót stanowiący ROZDZIAŁ V SIWZ. Wymienione opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w Projekcie robót budowlanych, Przedmiarze robót oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiORB). Ponadto Zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. b)W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. c) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfi-kacji, norm i systemów, o których mowa w ust. 2, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. 4. Realizacja prac objętych przedmiotem zamówienia prowadzona będzie zgodna z: 1) Projektem robót budowlanych (Rozdział III SIWZ) 2) Przedmiarem robót (Rozdział IV SIWZ); 3) Kosztorysem ofertowym (Załącznik nr 1 do Formularza oferty); 4) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Rozdział IV SIWZ); 5) Istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w Projekcie umowy (Rozdział VI SIWZ). Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z całością dokumentacji technicznej związanej z przedmiotem zamówienia, udostępnionej przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w kwocie: 8.000, 00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Strzyżów Oddział Frysztak, nr konta 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rekojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach