Przetargi.pl
Przebudowa mostu przez potok Roztoki

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Stuposiany
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134610010, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany
    Stuposiany 1 A
    38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie
    tel. 134610010, , fax. -
    REGON: 37001453828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stuposiany.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu przez potok Roztoki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w zakresie robót budowlanych polegających na Przebudowie – remoncie generalnym mostu przez potok Roztoki. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonanie robót budowlanych polegających na całkowitej wymiany istniejącej płyty żelbetowej na nową konstrukcję płytową oraz remontu generalnego podpór obiektu, wymagających renowacji powierzchni zewnętrznych ich korpusów oraz wymiany istniejących skrzydeł. Zakres robót obejmuje 2-etapowy ½ szerokości mostu (z uwagi na potrzebę zachowania ruchu na obiekcie podczas trwania robót):  demontaż nawierzchni mostu, w tym:  demontaż balustrad mostu  demontaż nawierzchni bitumicznej mostu  demontaż warstwy ochronno-profilowej jezdni obiektu  demontaż całkowity żelbetowej płyty obiektu  frezowanie warstwy ścieralnej na dojazdach do mostu, w projektowanym zakresie remontu obiektu  rozkopy za przyczółkami mostu dla wykonania częściowego demontażu oraz remontu pozostałych części przyczółków obiektu  demontaż części korpusów podpór obiektu, w tym:  demontaż ław łożyskowych na wysokości 70 cm  demontaż powierzchni krawędziowych korpusów przyczółków na szerokości 0,8 – 1,0 m  demontaż skrzydeł mostu  odtworzenie korpusów przyczółków, w tym:  wykonanie części krawędziowych korpusów podpór mocowanych w korpusach istniejących za pomocą kotew  odtworzenie ław łożyskowych kotwionych do powierzchni górnych podpór  remont pozostałej części powierzchni zewnętrznych podpór obiektu za pomocą technologii torkretowania  odtworzenie skrzydeł przyczółków, zamocowanych do korpusów za pośrednictwem kotew stalowych  wykonanie bitumicznej izolacji powłokowej przyczółków od strony ziemi  wykonanie płytowej, żelbetowej konstrukcji obetonowanej, w tym:  montaż belek stalowych konstrukcji płytowej na podporach mostu  wykonanie deskowań i kotew zespalających płytę z podporami mostu  wykonanie płyty obetonowanej z betonu klasy B35  wykonanie nawierzchni mostu, w tym:  wykonanie izolacji zgrzewalnej płyty mostu  montaż krawężników kamiennych i gzymsów prefabrykowanych  wykonanie kap żelbetowych z betonu B30 opasek bezpieczeństwa mostu  wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni mostu  wykonanie ścieku podłużnego przy krawężnikach od strony dolnej wody, z włączeniem do lewostronnego rowu przydrożnego drogi od strony Tarnawy  odtworzenie zasypek za przyczółkami  remont murów oporowych podpory od strony Mucznego i muru oporowego od strony Tarnawy, w tym:  usunięcie mchu i zwietrzałych warstw przypowierzchniowych betonu murów  odtworzenie ubytków betonu za pośrednictwem zapraw PCC lub torkretowania  odtworzenie opaski kamiennej z kamienia ciężkiego, klinowanego średnim i drobnym przy podporze od strony Mucznego  odtworzenie stożków mostu, w tym:  profilowanie skarp stożków mostu  wykonanie umocnienia stożków z bruku, opartych o istniejące mury oporowe  odtworzenie nasypów dojazdów do mostu w obrębie rozkopów za przyczółkami  odtworzenie nawierzchni bitumicznej dojazdów do mostu  wykonanie nowej nawierzchni w obrębie rozkopów za przyczółkami, w tym:  wykonanie warstwy mrozoochronnej  wykonanie podbudowy  wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni jezdni drogi  profilowanie i renowacja nawierzchni bitumicznej skrzyżowania prawostronnego od strony Tarnawy  wykonanie rowów odwodnienia drogi na dojazdach, w tym:  odmulenie, z profilowaniem rowu przydrożnego prawostronnego od Mucznego  odtworzenie rowów przydrożnych lewostronnych  wykonanie ścieków naskarpowych z wylotem do koryta potoku na skarpach cieku, stanowiących wyloty odmulonych lub odtworzonych rowów przydrożnych dojazdów. Uwaga: Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert do godz. 10.00 znajdą się na rachunku Zamawiającego: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 40 2030 0045 1110 0000 0077 8780 – z zaznaczeniem na przelewie: Przebudowa mostu przez potok Roztoki 2) w poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancji bankowej; 4) w gwarancji ubezpieczeniowej; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, kopię dokumentu należy załączyć do oferty, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, w Nadleśnictwie Stuposiany z siedzibą w Stuposianach 1A, 38-713 Lutowiska . W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. W sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, Zamawiający będzie żądał w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Części 4 pkt 4.7. SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 24aa ust. 1 PZP, dokona oceny złożonych ofert dwuetapowo: 1) ocena ofert na podstawie kryteriów oceny ofert; 2) weryfikacja czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 6), 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca, i które będą skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7), 3) oświadczenie, że osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 8). W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 4.7.1) Części 4 SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4.7. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 5). Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Forma składania dokumentów przetargowych: 1) wszystkie dokumenty i oświadczenia winny być składane w formie pisemnej i mają stanowić załączniki do oferty przetargowej. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on: „nie dotyczy”; 2) oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca oraz dotyczące podwykonawców, na zasadach określanych w art. 24a PZP, muszą być złożone w oryginale; 3) pozostałe dokumenty składające się na ofertę, inne niż oświadczenia określone w pkt 4.13.2) SIWZ, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 10) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 22a Ustawy PZP). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22a Ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 22a ust. 5 Ustawy PZP). Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Części 4 pkt 4.7 1) - 4). Jeżeli zdolności techniczne, zawodowe, sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne, zawodowe, sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 5.1. Zasady dotyczące podwykonawstwa: 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców; 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 36 ust. 2 Ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP; 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4) Wykonawca odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie, przy czym Wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem niezależnie od jego woli. Zamawiający wymaga aby umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, zawierały następujące zapisy: 1) oświadczenie, że podwykonawca zapoznał się z treścią umowy (wraz z ewentualnymi aneksami) zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, akceptuje jej postanowienia i nie wnosi zastrzeżeń; 2) oświadczenie, że podwykonawca będzie realizował umowę podwykonawstwa wyłącznie w zakresie zgodnym z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 3) oświadczenie, że podwykonawca nie dokona cesji, nie ustanowi prawa zastawu, oraz nie obciąży w jakikolwiek inny sposób prawami osób trzecich żadnej części robót budowlanych, usług lub dostaw; 4) oświadczenie, że podwykonawca nie przeniesie na inny podmiot praw i obowiązków wynikających z umowy podwykonawstwa na osobę trzecią bez zgody udzielonej na piśmie łącznie przez Zamawiającego i Wykonawcę; 5) postanowienie, że Wykonawca zapewni terminową zapłatę wynagrodzenia podwykonawcy, o okresie płatności nie przekraczającym 30 dni od daty otrzymania faktury; 6) zapisy, z których wynika że Wykonawca będzie wypłacał wynagrodzenie podwykonawcy zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi oraz umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 7) wynagrodzenie podwykonawcy nie może być wyższe od wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie danej części zamówienia; 8) z wynagrodzenia podwykonawcy nie mogą być potrącane przez Wykonawcę kwoty na zabezpieczenie należytego wykonania umowy przez podwykonawcę oraz kwoty na wniesienie przez podwykonawcę zabezpieczenia w okresie gwarancji; 9) Zamawiający i Inspektor nadzoru mają prawo wglądu w dokumenty finansowe podwykonawców i mają prawo żądania przedstawiania w wyznaczonym przez siebie terminie dowodów zapłaty należnego podwykonawcom wynagrodzenia; 10) Zamawiający i Inspektor nadzoru mają prawo wglądu do dokumentów pracowników zatrudnionych na kontrakcie w zakresie umożliwiającym kontrolę: a) posiadanych uprawnień do pracy na danym stanowisku; b) posiadanych badań lekarskich dopuszczających pracowników do pracy; c) legalności zatrudnienia; d) zapewnienia minimalnego wynagrodzenia wymaganego przez prawo Rzeczpospolitej Polskiej; Postanowienia dotyczące podwykonawców odnoszą się także do dalszych podwykonawców. Niespełnienie ww. warunków spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. Zgodnie z art. 143b ust. 8 Ustawy PZP Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy PZP spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 KC) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4) każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 PZP oraz oświadczenie wraz z dokumentami dot. grupy kapitałowej; 5) warunki udziału w postępowaniu (Część 3, pkt 3.1. SIWZ) spełnione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będą zsumowane, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie im zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić umowę konsorcjum. Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „Nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają na zasadach określonych w Części 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach