Przetargi.pl
Przebudowa mostu na rzece Serafie nr JNI 01012765 w ciągu drogi powiatowej nr 2011K, w miejscowości Brzegi

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 13A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2882874 , fax. 012 2500378
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Sienkiewicza 13A 13A
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2882874, fax. 012 2500378
    REGON: 35637858200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu na rzece Serafie nr JNI 01012765 w ciągu drogi powiatowej nr 2011K, w miejscowości Brzegi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu na rzece Serafie nr JNI 01012765 w ciągu drogi powiatowej nr 2011K, w miejscowości Brzegi Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę istniejącego pomostu drewnianego, a następnie wykonanie nowej żelbetowej płyty pomostu, - wykonanie stalowych barieroporęczy, - wykonanie wzmocnień dźwigarów stalowych, - wykonanie tymczasowych podpór montażowych na czas betonowania pomostu, - wykonanie warstw drogowych nawierzchni na obiekcie, z zapewnieniem projekto-wanych spadków poprzecznych i podłużnych drogi, - odtworzenie warstw drogowych nawierzchni na dojazdach do przebudowywanego obiektu, - inne roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres robót został ujęty w Przedmiarach robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Dokumentacji projektowej - odpowiednio Zał. C, D i E do SIWZ. Miejsce realizacji zamówienia: droga powiatowa 2011K, teren Gminy Wieliczka. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych), najpóźniej do dnia 01.07.2009 r. do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych Nr 98-86190006-0010-0200-7168-0002 Wadium wniesione w pieniądzu na konto ZDP musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia 01.07.2009 r. do godz. 09:00. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy je umieścić w oryginale, w kopercie wraz z ofertą (ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami), a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną (-e) dołączyć do oferty. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium z chwilą : - upływu terminu związania ofertą, - zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnienia postępowania, jeżeli protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający, z zastrzeżeniem ppkt. 11.11 SIWZ, zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy,: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego, oferta została odrzucona, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 uPzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw nie złożył ich w określonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b)wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c)wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest w szczególności: a.wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia [należy wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty polegającej na przebudowie (remoncie) mostu wraz z nawierzchnią o wartości nie mniejszej niż 500 tys. złotych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b.dysponowanie osobą (osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz mostowej (może to być jedna osoba posiadająca uprawnienia w dwóch w/w specjalnościach lub dwie osoby, z których jedna posiada uprawnienia w specjalności drogowej, a druga w specjalności mostowej) i załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby samorządu zawodowego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 9.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie należy załączyć do oferty to: 1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika A, 2)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. 1 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 1 do oferty, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić Załącznik 2 do oferty, 4)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 8.1.2. SIWZ należy załączyć: a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia [należy wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty polegającej na przebudowie (remoncie) mostu wraz z nawierzchnią o wartości nie mniejszej niż 500 tys. złotych], z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru Zał. 3 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 3 do oferty, b)Wykaz części zamówienia, powierzonych podwykonawcom oraz wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia, ich kwalifikacje (doświadczenie), a także zakres wykonywanych czynności. Wymagane jest dysponowanie osobą (osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i mostowej (może to być jedna osoba posiadająca uprawnienia w dwóch w/w specjalnościach lub dwie osoby, z których jedna posiada uprawnienia w specjalności drogowej, a druga w specjalności mostowej) i załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby samorządu zawodowego (wśród wykazanych osób należy wskazać kierownika budowy). Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru Zał. 4 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 4 do oferty, c)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 9.2.4b SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - będzie stanowić Załącznik 4a do oferty, 5)Kosztorys ofertowy, przygotowany na podstawie Przedmiarów robót i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonany metodą uproszczoną - będzie stanowić Załącznik 5 do oferty, 6)Dowód wniesienia wadium - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty. 7)Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 u.P.z.p. dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj. konsorcjum, s.c., - będzie stanowić Załącznik 7 do oferty, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego Rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach