Przetargi.pl
Przebudowa mostu na przepust na rzece Młynówka w ciągu drogi powiatowej nr 1161N Spędy - Dobry - Krykajny, w km 2+191 w m. Dobry

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
    ul. Dworcowa 6 6
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-elblag.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu na przepust na rzece Młynówka w ciągu drogi powiatowej nr 1161N Spędy - Dobry - Krykajny, w km 2+191 w m. Dobry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane Przebudowy mostu na przepust na rzece Młynówka w ciągu drogi powiatowej nr 1161N Spędy - Dobry - Krykajny, w km 2+191 w m. Dobry. Przewiduje się wykonanie, w miejscu istniejącego mostu o świetle poziomym 4,13 m, pionowym około 2,00 m o długości 6,20 m, przepustu stalowego z blach falistych o przekroju nisko-profilowym, łukowo-kołowym, o świetle poziomym 4,34 m oraz świetle pionowym 2,72 m, długości 16,50 m. Powierzchnia przekroju - 9,14 m2. Światło oraz posadowienie projektowanego przepustu przyjęto na podstawie istniejącego przekroju. Rzędną wlotu, przepustu, ustalono na 36,54 m npm, a rzędną wylotu na 36,45 m npm. Spadek podłużny przepustu przyjęto równy 0,50%, światło poziome - 4,34 m, a światło pionowe - 2,72 m. 2. Zakres rzeczowy robót remontu obejmuje w szczególności: - Roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe - w ramach robót przygotowawczych należy zdjąć darninę i humus z części korpusu drogi i skarp brzegów cieku oraz wytyczyć projektowany przepust. Do robót rozbiórkowych i ziemnych, należy zaliczyć: - rozbiórkę nawierzchni bitumicznej, - rozbiórkę przęsła - rozbiórkę filarów oraz skrzydełek, - rozbiórkę balustrad - wykop pod fundament z kruszywa oraz fundamenty z betonu pod wlotem i wylotem - zasypanie przepustu (odtworzenie korpusu drogowego). - Przepust - w miejscu istniejącego mostu, w km 2+191, zaprojektowano przepust z rury stalowej z blach falistych o przekroju nisko-profilowym, łukowo-kołowym, o świetle poziomym 4,34 m oraz świetle pionowym 2,72 m, długości 16,50 m. Powierzchnia przekroju - 9,14 m2. Zakończenia rury od strony wlotu i wylotu należy wykonać skośnie w stosunku 1:1,5. Pionowy koniec rury należy pozostawić do wysokości 0,91 cm ,czyli do górnej powierzchni fundamentu betonowego. Przepust należy wykonać w miejscu istniejącego mostu, po rozbiórce konstrukcji przęsła, na wykonanym podłożu - fundamencie z kruszywa naturalnego o gran. 0/31,5 mm, grubości 50 cm. Pod wlotem i wylotem przepustu należy wykonać fundamenty z betonu B-30. W celu należytego wykonania fundamentów z kruszywa naturalnego oraz montażu przepustu, przed wlotem i za wylotem należy wykonać grodze ziemne i ewentualną wodę przeprowadzić tymczasowym rurociągiem z rur ? 1000. Zasypywanie przepustu, należy wykonywać równomiernie warstwami grubości 15÷30 cm. Wskaźnik zagęszczenia zasypki powinien wynosić wg Proktora 0,98. W strefie bezpośrednio przy rurze (do 20 cm) dopuszcza się wskaźnik zagęszczenia wg Proktora 0,95. Do zasypywania należy używać kruszywa mrozoodporne żwiry, pospółki, mieszanki żwirowe o gran. 0/31,5 mm. - Roboty drogowe - w zakres robót drogowych wchodzi wykonanie podbudowy i nawierzchni na odcinku przepustu. Szerokość jezdni na odcinku odtwarzanym wynosi 4,00 m, a szerokość poboczy 1,25 m. Konstrukcja nawierzchni składa się z podbudowy pomocniczej wykonanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm i szerokości 5,90 m, podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/16 grubości 7 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/16 grubości 7 cm. - Urządzenia zabezpieczające - dla zabezpieczenia ruchu nad obiektem, po obu stronach drogi należy wykonać bariery ochronne SP 06 z poręczami. Nad przepustem na długości 20,0 m rozstaw słupków tych barier wynosi 2,0 m, na pozostałej części rozstaw słupków co 4,0 m. Na początkach i końcach w/w barier należy wykonać odcinki początkowe i końcowe, o długościach odpowiednio 8,0 m i 4,0 m. - Roboty wykończeniowe - na wylocie i wlocie przepustu dno cieku na długości 5,0 m należy umocnić brukiem na podsypce cementowo-piaskowej. Skarpy brzegowe rzeki należy umocnić materacem z gabionów o szerokości 1,5 w siatce stalowej gr. 30 cm wraz z wzmocnieniem obustronnym krawędzi brzegów palisadą na długości 20,0 m przed wlotem i 15,0 m za wylotem obiektu. Skarpy nasypu nad wlotem i wylotem, na długości 8,0 m, należy umocnić również brukiem na podsypce cementowo-piaskowej. Pozostałą część skarpy nasypu i pobocza na odcinku rozkopu, umocnić darniną. - Urządzenia obce - po lewej stronie projektowanego przepustu w odległości 1,0 m od lewej krawędzi obiektu przebiega podziemna linia teletechniczna. Linia telekomunikacyjna nie koliduje z projektowanymi robotami. - Organizacja ruchu - Prowadzenie prac na drodze powiatowej nr 1161N wymaga zamknięcia ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót Wykonawca przedstawi Inwestorowi do zatwierdzenia przed przystąpieniem do robót. 3. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa załączona dokumentacja techniczna wraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy) oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 10 000,00 zł, (słownie dziesięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje dot. wadium określa pkt 8 w rozdziale 1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdp-elblag.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach