Przetargi.pl
PRZEBUDOWA MOSTU NA DRODZE NR 1174 O - UL.WYSZYŃSKIEGO W BRZEGU

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4113840 , fax. 077 4113845
  • Data zamieszczenia: 2015-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu
    ul. Wyszyńskiego 23 23
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4113840, fax. 077 4113845
    REGON: 53142223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpbrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA MOSTU NA DRODZE NR 1174 O - UL.WYSZYŃSKIEGO W BRZEGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy mostu żelbetowego o numerze JNI 35007440 nad rzeką Kościelna usytuowanego w ciągu drogi powiatowej nr 1174 O ul. Wyszyńskiego w Brzegu w km 9+905 na konstrukcję z blach falistych (np. typu Viacon Super Cor SC-21B) bez ingerencji w dno i umocnienia cieku wodnego o następujących parametrach technicznych : - nośność obiektu - klasa obciążenia B wg.PN 85/S 10030 - światło poziome [m] B - 6,235 - światło pionowe [m] H - 2,715 - długość obiektu - 15,40 - skrzydełko pionowe na wlocie [m] x - 0,20 - skrzydełko pionowe na wylocie [m] x - 0,20 - ścięcie skarpy na wlocie 1: - 1,0 - ścięcie skarpy na wylocie 1: - 1,0 - kąt ścięcia wlotu w stosunku do osi obiektu [o]: 90,0 - kąt ścięcia wylotu w stosunku do osi obiektu [o]: 90,0 - konstrukcja oraz jej elementy(np. śruby) muszą być zabezpieczona antykorozyjnie warstwami ochronnymi zgodnie z wymaganiami podanymi w normach stosownie do grubości blachy i zastosowanego materiału zapewniającymi trwałość konstrukcji. Roboty obejmują m.in. : - rozbiórkę istniejącego mostu żelbetowego (bez rozbiórki ścian fundamentowych), - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych za istniejącymi ścianami fundamentowymi, - montaż konstrukcji mostu, - wykonanie nasypów z zagęszczeniem, - wykonanie belek żelbetowych pod montaż barieroporęczy, - wykonanie jezdni wraz z konstrukcją na odcinku 30m, - obrukowanie skarp kostką kamienną. Szczegółowy zakres robót związany z realizacją robót zawarty jest kosztorysie ofertowym w dokumentacji projektowej specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do siwz. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny mają charakter poglądowy i pomocniczy nie stanowią podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i pozostałych załącznikach do siwz pod warunkiem że oferowane materiały lub rozwiązania równoważne zagwarantują realizację robót w zgodzie z pozwoleniami na przebudowę oraz uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach przetargowych. Podane z nazwy materiały w dokumentacji projektowej mają charakter przykładowy, co należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych dla materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego(art.30 ust.5 ustawy Pzp). Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, że oferowane przez niego roboty budowalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem kosztorysowym i ma charakter wstępny. Ostateczna wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie na podstawie dokonanych obmiarów powykonawczych robót sprawdzonych przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Organizacja ruchu. Prowadzenie robót na drodze powiatowej wymaga zamknięcia odcinka drogi powiatowej nr 1174 O (ulicy Wyszyńskiego w Brzegu) na czas prowadzenia prac zgodnie zatwierdzonym projektem z dnia 07.12.2010r. KD 5420 5 87a 10 i jego prolongatą z dnia 17.04.2015r. z uwzględnieniem opinii GDDKiA w Opolu z dnia 15.04.2015r. Nr O.OP.Z.-2.4081.56.2015.n. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1) opracowania planu zapewnienia jakości PZJ i planu BIOZ, 2) wykonania i utrzymania oznakowania objazdu w trakcie prowadzonych robót, oraz rozbiórki po zakończeniu robót, 3) wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego, 4) sporządzenia operatu kolaudacyjnego, 6) organizacji placu budowy, Zaleca się , aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach i rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 60 m-cy od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 60 m-cy - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 120 m-ce. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdpbrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną